Vs: Päivän =) Jos sä kaikki kamerasi myyt niin lähetkö täältäki puuis? Vois joidenkin kohdalla olla hyödyllinen tieto ja se vois edes auttaa myyntiä. Ei sinun kohdalla, mutta kun sä olet ainut huumorimies niin sun kohdalla uskaltaa sanoakin tän.
Vs: Päivän =) En ole myymässä muita, jos mua tarkoitit vai kuikeroa? Ostin digin, ja on vielä filmkikalustoakin. T Jukka
Vs: Päivän =) Teemalta tuli juuri Keksintöjen ja ilmiöiden 1900-luku - Suurkaupungin valot Ja siinä sanottiin että neonvalo on aina ollut vähän paheksuttavan symboli, ettei semmoista koskaan laitettaisi esim. kirjaston kyltiksi. Salon kirjaston kyltti on kyllä neonvalo ;-D
Vs: Päivän =) Ha tämä Timo Ta tuntuu ehtivän joka paikkaan ja myös kutsumatta http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1627293
Vs: Päivän =) Jokainen itseään kunnioittava harrastaja valokuvaaja laittaa hiukan joluvaloja syvällä tunteella. Tässä on nyt hyvä malliesimerkki kuinka se voidaan toteuttaa.
Vs: Päivän =) Pakko kattoa Popkult taas kun toi Timo T.A. on niin mainio! ;-] Melkein yhtä tiukka nero kuin Jukkis, muta ei ihan ;-D
Vs: Päivän =) ____________ Oli ihan hassu. ____________ Mut'... stiggaatsä -oikeesti- jotain ihme tuikkuja sun "joluus" "syvällä tunteella"??? Ja kaikkien itseään kunnoittavien valokuvausharrastelijoiden pitäis? Mitä voi tsubut duunaa, jos nekin ottaa tän nipsisnäpsis & nöpsimisen vakavasti? Kerro, Guru. Rakkain Joulunodotusterveisin - tiedonjanon huumaama Erska. Ps. I Love You... Sa Valonkantaja !!!
Vs: Päivän =) No eikä ku, en mä pelkästään linkki viittinyt laittaa, vaan hiukan saate sanoja kekkasin. Ite tykkään enemmän aidosta kynttilän valosta. Sellasessa on syvää tunnetta.
Vs: Päivän =) Mistäs tilasit? Mulla kesti verkkokaupan kautta pari viikkoa. Säästin siinä tosin 10e/viikko. Huimaa!