Vs: Päivän =) Ai tämmöstä hätävalehtelua ja lapsellisen huonoja tekosyitä tällä kertaa. Mutta: on tosiaan perjantai ;-D Montako kirjoitusvirhettä muka löysit? [QUOTE> [/QUOTE] Itse kaksi, mutta voipa olla että markku luuli tuota pers-juttua vihreeksi, kun hiukan hitaampi on.
Vs: Päivän =) Näin se menee juu, ai että Sakkekin brutukseni. Persu tosiaan kirjoitetaan väärin, se on perus. Monikossa persut on oikeasti peruikset.
Vs: Päivän =) Oletin todella, että puhuit perusasioista, mutta ok, puhu sitten persasioista, en tosin tiedä mistä on kyse, mutta jatka vaan, onhan tosiaan perjantai )) Ps. Ja juu, persasioissa olen todella hiukan hitaampi, en ole vielä edes viitsinyt aloittaa, enkä oikeastaan usko, että aloitankaan tässä elämässä )
Vs: Päivän =) Laittaa vaan paljon kysymysmerkkejä ja väittää sitten tietävänsä. Niin me kaikki tekisimme, paitsi että meillä muilla riittäää kaikkea yksi; hymiötä, kysymysmerkkejä -ja kysymyksiäkin. Tämmöttäs: ;-) Tuollakin on käytetynä samaa, ovelasti 2006-05-29 ei markku hokannut tarttua naurettavaan:
Vs: Päivän =) Olen sen verran tuore laukkulainen, etten tuota tekstiäsi ollut lukenut, mutta itse asiassa olen ihan samaa mieltä kanssasi, eli että "... persasiat ovat kyllä ihan tööt.". ;-)
Vs: Päivän =) Näinpä, tutustumatta itse assiaan mitenkään, mutta eipä sitä kiinnostusta rittänyt siihen aikasempaankaan -mutta sanotaan sitten, että olisit kerrankin ottanut ihan aikuisen itse selvää
Vs: Päivän =) Vasta tänään huomasin että Alko on vastannut Viron nettisivustojen haasteeseen. Julkaisee omalla sivullaan informatiota Alkon hyllystä löytyvistä väkevistä.
Vs: Päivän =) Alkohan olisi sen tehnyt aikoja sitten, 1.4. muuttui laki alkoholimainonnasta sen varran, että Alko saa hinnat julkistaa, ja ilmeisesti saatavuuden. Muutenhan samassa yhteydessä taas lakia tiukennettiin.
Vs: Päivän =) Se on sääli, ettei hyvä semitumma brittiläinen olut kestä kuljetusta. Paikallisuus sinänsä on kannatettavaa: jossain Stotlannissa kun lipittää ulkolaista olutta, on se kallista, mutta paikallinen pehmeä hanatavara todella halpaa ja hyvää. Suomessakin on alettu huomata tämä -ja nyt aletaan lähestyä jo sitä, että paikallinen pienpanimo-olut on melko juotavaa ja sikakalista, ja ulkolainen olut halpaa.
Vs: Päivän =) Persut ovat saaneet aina liian vähän palstatilaa? http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/68767-kohuopettaja-alahtaa-kokoomus-kuskaa-mediaa-kuin-passia-narussa
Vs: Päivän =) Suomalaista osaamista on jälleen viety näyttävästi maailmalle http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/68776- ... i-euroopan"]http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/68776-britanniasta-karmea-tyrmays-olli-rehn-pilasi-euroopan.
Vs: Päivän =) Mika Kallio voitti Moto2 kisan ja vahvisti asemiaan sarjan kakkosena teamkaverin perässä, hyvä Suomi!
Vs: Päivän =) Sorry Sakke, siis hyvä suomalainen;-)) Moto GP:n voitti nykyhistorian suurin lupaus Mark Marquez, mutta "vanha" sotaratsu Valentino Rossi tuli toiseksi, mikä lämmittää vanhaa MP kaveria kovasti. Tikkarin mutustaja, Rossin teami kaveri, Lorenzo jäi onneksi neljänneksi Loistava Moto GP viikonloppu!