Vs: Päivän =) Minulla on jotain tietoa Mikosta, kun tunnen basistin, joka hänen keikoillaan oli 80- ja 90-luvuilla. Nyt, nyt lähden hakemaan nikonin d700 kahvoineen ja 85 mm nikkorin euromarketista. Varoitus: Lähiaikoina platkuvaloa tulossa kuvat ja galleriat-osioon, yleisön pyynnöstä! T Jukka
Vs: Päivän =) Ei mutta hienoa! tapu tapu. Kysypäs siltä kuka näyttelikään Ritari Ässää? Oliskos se nyt vaikka David Hasselblad.
Vs: Päivän =) Eikö ole ihanaa, aivan ihqui! Joo, kysyn Mikon basistilta Oulussa käydessäni, oliko Ritari Ässä Hasselblad Mikon mielestä, ai miten ihanaa, kyllä sä sitten keksit, kertakaikkiaan ihqui! Hauska juttu, tapu tapu tapu hurraa eläköön! T Jukka
Vs: Päivän =) Nikon d700 on hieno kamera kahvalla ja ilmankin. Ja 85/1.8 on terävä optiikka. ei tarkennusongelmia. Ja nikon on digistä paras merkki. Ja 85mm on hieno platkuvalon käyttöön. Hienoa! T Jukka
Vs: Päivän =) Sporttisia takinkääntäjiä nämä basistit -ja mikko tietty kans. Vaikka voikos siitä herrasta parempaa keksiä kuin mitä ystävänsä Jussi. Mikko: "täs on just se juttu mitä mä en tajua". Jussi: "niinpä, olet asian ytimessä: sä et tajua." ;-)
Vs: Päivän =) Näin sanoo asiasta mitääntietämötön, joka kehuu kameraa ennenkuin se on edes kädessä ;-] Tiiätkös kakara itsekään, kuka sitä näytteli? ;-}
Vs: Päivän =) En ole kakara Kamera kyllä on jo kädessä En ala kiistelemään kanssasi, se on sulle hupia, mulla menee hermot en tiedä eikä kiinnosta moinen turha tieto Ihqui! T Jukka
Vs: Päivän =) Onpas täällä hilpeä tunnelma =============DDDDDDDDDDDDDDD. _________________________________________________________ Mut' baidovei: Onnea uuden hienon kameran omistajalle !!! (Jukkis) Jos jostain syystä alkaa daigey kyllästyttämään ja tekee mielesi survaista se kompostoriin, tarjoatko sitä ensin mulle? Ottaisin mielelläni vastaan -lahjoituksena- tuollaisen turhaksi jääneen "TIKI"kameran, noin hienoa ei itellä ole varaa ostaa. Vielä kerran: Oikein paljon onnea ja antoisia hetkiä uuden kamerasi kanssa... Ja -tietysti & ennenkaikkea- onnistuneita otoksia ! Uusia kuviasi innolla odottaen - Eero Ps. Ihanan kivaa !!!))))))))))))
Vs: Päivän =) Samaa 007:aa itsekin oottelen jotta hinta laskisi. Nyt olisi Englannissa n.1700e, mutta on sekin liikaa moisesta.