Vs: Päivän =) Kumma toi kummola http://yle.fi/uutiset/oikeus_hylkasi_kummolan_vaatimukset_kohutun_kirjan_julkaisusta/7171177
Vs: Päivän =) Veneen vesillelaskeminen tilattu pääsiäiseksi, silloin Rosalaan. Ihanaa kun koko kausi on jälleen edessä! Kalastuslupa pitää vielä lunastaa...
Vs: Päivän =) Hyvä uutinen! On sitä kaivattukin! Aivan kuolleena syntynyt ajatus skipata työasemakäyttäjien tarpeet ja laittaa työasemiin tabletti-käyttöliittymä http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/kaytta ... c-03042014"]http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/kayttajien+kiukkuun+vastattiin+microsoft+tuo+kaynnistavalikon+takaisin/a979353?s=u&wtm=mpc-03042014. Meitsikin alkoi jo liukua Apple-leiriin, kun alkoi ottaa pannuun nimikkeiden haku haku-toiminnolla tietämättä mitä hakee. No nyt tampiot antoivat onneksi periksi ja palauttivat olennaisen osan Winsun toiminnallisuutta, huhhuh mitä hapuilua Mikkikseltä!
Vs: Päivän =) Pelkkää muutosvastarintaa. No, mä en ole kaivannut, koska Metro-liittymän on saanut piiloon (jonnekin taustalle) kahdella klikkauksella. Ja muut kuin työpöydälle tuodut sovelluksetkin on voinut käynnistää yhtä helposti kuin start-valikostakin. Mutta muuten Windowsin 8.1 on toistaiseksi ollut yksi parhaiten tolimivista Windowseista.
Vs: Päivän =) Äpiköin aluksi vastaan pöytäkoneeni 8.1 Windows järjestelmää mutta nyt olen jopa ihan sinut '
Vs: Päivän =) Esimiehen kanssa sovittu 6 viikkoa kesälomaa. Tosin kotona ei voi tuona aikana juuri olla kylppärirempan takia mutta onko tuo nyt oikeastaan niin paha juttu...?
Vs: Päivän =) Niin myös kommenttisi. Paras käyttis on sen minkä itse hallitsee parhaiten. Ja paras kamera on se mikä on kuvattaessa käytettävissä. Kummassakaan tapauksessa muut vaihtehdot ovat merkityksettömiä (edit typo)
Vs: Päivän =) Mun täytyy kyllä tunnustaa, että kaikkine puutteineenkin olen oppinut tykkäämään Lumiasta, windowsin puhelinkäyttis on ehdottomasti miellyttävin windows mitä olen käyttänyt. Kotikoneeseen en windowsia hanki, mutta luurissa ihan OK.
Vs: Päivän =) Jos puutteista tykkää, minusta ne ovat varsin ärsyttäviä. Voisi jopa sanoa että N9300:n Symbian 7 / S80 on valovuosia edellä WP:tä käytettävyydeltään. Olen tässä vuoden verran käyttänyt Lumia 820:aa ja iPhone 5:sta rinnan (työ ja oma) niin ei voi muuta todeta kuin että toinen on kivikaudelta juurikin käytettävyyden osalta ja kyllä tuo Lumia/WP on vaan pas#kaa käteen.
Vs: Päivän =) Samankaltaisia ajatuksia. Duunissa sain silloisen lippulaivan, Lumia 920 -puhelimen. Runsaan kuukauden kuluttua ostin omilla rahoilla iPhone 5:en. Ovat kyllä ihan eri maailmoista nämä tuotteet...
Vs: Päivän =) Mulla oli iPhone ennen Lumiaa ja toki pidin siitä enemmän ihan yhteensopivuuden vuoksi, mutta ei Lumian käytettävyydessä mun kohdalla mitään ihmeellistä ongelmaa ole, en mä sitä ihan paskaksi sanoisi
Vs: Päivän =) Radio ei toiminut bussissa tai junassa, en pystynyt kuuntelemaan haluamani podcasteja, ei hipstaa, ei instaa, ei mitään järkevää kuvien muokkaus- tai tiedostojen pienentämismahdollisuutta. Ja se helvetin Bing joka aina täyttää ruudun kun oikeaan kulmaan edes hipaisee. Muutamia Lumian ärsykkeitä mainitakseni. Lumia on edelleen työkäytössä, mutta en tee silllä mitään muuta kuin soitan tai vastaanotan työpuhelut työaikaan. Kaiken muun hoitaa erittäin sujuvasti iPhone...