Vs: Päivän =) Enpä usko pätkääkään, että sinne menijät olivat kokemattomia hurjapäitä. Eipä tässä kenestäkään sankareita tehdä mutta pidän operaatiota hienona tekona jonka puolesta on otettu ennalta tiedetty riski.
Vs: Päivän =) Tapahtuman ajan uutisoinnin perusteella englantilainen ryhmä oli maailmanlaajuisesti se asiantuntijataho, jonka puoleen käännytään tuon tason ongelmissa.
Vs: Päivän =) Apodemus flavicollis Tulevat sisälle koloista syksyisin kun pakkaset alkavat. Tuvasta pyydystin syksyllä varmaan kilon parissa viikossa, monta päivässä. Kasvavat suuriksi.
Vs: Päivän =) Et kai vaan myrkyttänyt, ampunut jalkajousella tai muuten tappanut noita hellyttäviä kotieläimiä? Edit: Quikero ja Araneva olisivat hyvin hyvin vihaisia.
Vs: Päivän =) Markun pitää perustaa koirantappo ry.? ;-) Tai ihan firma? "palveluna tapan ilokseni kaikkea liikkuvaa"?
Vs: Päivän =) Mistä ihmeestä keksit nuo sairaat mielipiteesi minun mustamaalaamiseksi, sä taidat olla itse aika sairas. Edit: Oletteko te kissafanit sitä mieltä, että hallitsemattomasti sikiävät "kotikissat" joista "omistajat" ei huolehdi ovat jotenkin arvokkaampia kuin vaikkapa nuo kebaxin jyrsijät, minusta ei ja siinäpä meillä onkin aika iso ero eläinten arvostuksessa. Voi helvetti että olette asennoituneita, teidän kissat on parempia kuin meidän marsut, en muuta sano.
Vs: Päivän =) [QUOTE> [/QUOTE] Pidän tuota operaatiota typerä temppuna. Luola olisi ollut yhtä kunniallinen hauta kuin vaikkapa M/S Estonian hylky, joka on samalla syvyydellä tai jopa matalammalla. Sen uhrit eivät ottaneet tietoista kuoleman riskiä matkalle lähteissään.
Vs: Päivän =) Päinvastoin, juo vähemmän ja lue enemmän. Sinä olit tappamassa jyrsijät ja kissat, en minä. Sanoin jo kertaalleen, että ei se ole eläimen vika jos ihminen ei huolehdi, tai intoilee kaiken tappamisesta. Jos minulla on kissa, niin ei se tarkoita, että olen vastuussa naapuristosi kissoista. Et sinäkään ole vastuussa maailman polkupyöräonnettomuksista. Kai? Mutta jos intoilet naapurustosi kissojen tappamisesta rehvakkaasti netissä, sitä voi kritisoida, ja pitääkin. Kukaanhan ei ole sinua vielä ilmoittanut poliisille, joten voit sinänsä ottaa iisisti. Ja mennä vaikka nukkumaan.
Vs: Päivän =) Voihan juman kekka, olet sinä vaan toooodella lapsellinen, en ole koskaan sanonut haluavani myrkyttää kissoja, kysyin voisko niin tehdä, ja jos nyt vähänkään on ns järki tallella, niin ymmärtää, ettei se ole vakava tarkoitus. Sinulla on ilmeisesti olemassa lupa väittää jotain henkilöä juopuneeksi ja jopa väittää hänen sanoneen jotain mitä hän nimen omaan ei ole sanonut, en mm halua tappaa jyrsijöitä, päin vastoin, lue nyt kirjoitukseni, niin ymmärrät, vaikka tuskin sittenkään. En enää viitsi sinun kanssa kirjoitella, olet niin oman näkemysmaailmasi sumentama, joten pistän mieluummin viestiä ylläpidolle, minua ei näin yksinkertaisesti mustamaalata ilman omia tekosiani.
Vs: Päivän =) Se on joskus melkein sama. Vertaa. Harmittaa nuo mummelit kadulla. Saako niitten päälle ajaa? http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,10903.msg677276.html#msg677276 ed. Tai: Oravat paskoo pihalle, voisko ne myrkyttää?