Vs: Päivän =) Ken Rockwell: "Apocrypha suggest that Nikon DSLRs have had a well-deserved sales spurt these past few years, mostly from my positive reviews of the extraordinary D40." On se aika heppuli! Ottaa kunniaa siitä että Nikonin järkkärit menevät kaupaksi.
Vs: Päivän =) Eikö se ole tuo "Apocrypha", joka sellaista esittää, Ken vain pullistelee valokeilassa.
Vs: Päivän =) Hain pitkästä aikaa rullalisen kymppikuvia. Kummallinen tunne, kun sai käsiinsä valmiit kuvat. Oikeastaan aika hauskaa. T Jukka
Vs: Päivän =) Lähden kohta hakemaan luokastani pipon, kun sinne unohtui. Lähden aikaisin kotiin tekemään lumiukkoa poikani kanssa, keli on ihanteellinen. T Jukka
Vs: Päivän =) NYT, tasan TUHAT !!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Ja viel olis ollu kolme päivää aikaa ekaan vuosijuhlaani Kameralaukkulaisihmisenä. Valitsin, kuitenkin, tämän päivän koska tämä on Tärkein juhlapäivämme. Rankka vuosi, ja rankat tuhat viestiäni. Ja rankka MÄ ! - Eero
Vs: Päivän =) On aina hauskaa kun on filkkakameralla kuvannut ja muksut ja aikuisetkit hokevat: näytä näytä. Ja siihen toteaa: katsellaan sitten kuukauden päästä ;-)
Vs: Päivän =) Olin veljen luona kyläilemässä ylioppilasjuhlissa Juankoskella ja kun tämä kirjoittanut oli ainoa joka sai hatun juuri nyt niin opettajia oli riesaksi asti kakkua syömässä. Eräs samalla sohvalla istuva opettaja muun keskustelun ohessa kehui seinällä olevaa veljeni hääkuvaa ja totesin sen olevan minun ottama. Joskus sentään onnistun minäkin
Vs: Päivän =) Kahelit. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140286958571 Yli kolme päivää kauppa vielä on auki ja nyt hinta jo yli 200$. This auction is for an original black paint Leica M3 body from the second official batch. The camera is heavily damaged, almost destroyed. Noo funtions at all.
Vs: Päivän =) Ton kun vie vakuutusyhtiölle ja kertoo liikuttavan tarinan joulupukista, joka kaatoi kamerajalustan, niin saa ainakin tonnin..... Kahelia?
Vs: Päivän =) Soneralta potsia, kerrankin ihan kivvoo: "Hyvä asiakkaamme, Meillä on sinulle hyviä uutisia. Nostamme ensi vuoden alussa laajakaistasi nopeuden nykyisestä 10 megabitistä 24 megabittiin sekunnissa!"