Vs: Päivän =) Eli siellä ravintolassa missä sinunkin näyttely oli? Millaiset safkat muuten on, ilmeisesti syötävät kun sinne suuntaat
Vs: Päivän =) Näyttely oli viereisessä rakennuksessa, kuvat olivat yhtä tyhjän kanssa. Ravintolassa on lähiruokaviikot, hyvää ruokaa oli. T Jukka
Vs: Päivän =) ?? Minä olen ollut siinä uskossa, että Koutaniemi on ihan sitä terävintä kärkeä nykyisellään, siis kuvarepparien tekijänä. Mitäs kuvia siellä oli?
Vs: Päivän =) Tätä inhimillistä otetta arvosteluissasi olen aina ihaillut, perustellut ja rakentavat arviot - AINA.
Vs: Päivän =) En tiedä mitä Koutaniemen kuvia sinne on rahdattu, ne mitä olen nähnyt ovat olleet hyviä?
Vs: Päivän =) En netin kuvahaulla löytänyt niitä kuvia, mitä täällä oli, tosin enpä niitä paljon muistakaan. Musta ne oli vähän helpolla otettuja kuvia. Tarkoitan sillä sitä, että niissä olevat ihmiset ovat 'kuvauksellisia', mutta kun sellaisista ihmisistä olen nähnyt niin hirvittävän paljon paljon laadukkaampaa reportaasikuvaa, joka kertoo enemmän ja kenties rehellisemmin ihmisten elosta materiaalisesti köyhissä maissa, jossa myös jatkuva pelon tunne on läsnä. Näissä ei ollut mitään uutta, itse asiassa ne olivat sangen tavallisia eivätkä kuvalliselta ilmaisultaan mielestäni mitenkään kovinkaan kaksisia. T Jukka
Vs: Päivän =) No minusta ne olivat. Siis minusta. TJukka EDIT: onko väärin olla kanssasi eri mieltä? Miksen saa sanoa mielipidettäni kuvista suoraan, kaunistelematta? T Jukka
Vs: Päivän =) Lueppa minun mielipiteeni sinun arvosteluista, kyse ei ole siitä mitä mieltä olet, vaan kuinka sen esität, en ole kovin montaa muuta täällä havainnut noin agressiivisista mielipiteistä tunnettua kuin juurikin sinut. Miksi heittää noin kärkästä mielipidettä, vaikka se ei rakenna mitään, sinun oma imago kärsii ainakin minun silmissä noiden heittojesi takia. No, minun tunteet tuskin sinua kiinnostaa, mutta olen melkein varma, että ei sinun pointsit noista mielipiteistä kovin kohoa on sitten lukija kuka vaan.
Vs: Päivän =) Olen aika varma, ettet nosta pointsejasi lukijoiden silmissä arvostelemalla ja tuomistsemalla kaikkien kommentteja. Olet lähes joka ketjussa sangen agressiivisesti kertomassa muille, kuka on oikeassa ja kuka on väärässä. Kuka sinä olet sanomaan, kuka käyttäytyy oikein ja väärin? Käsittääkseni et ole tuomari. Puuttumisesi lähes jokaiseen kommenttiin ärsyttää ainakin minua, T Jukka
Vs: Päivän =) Minulla ei ole mitään pointsi tai oman imagon tavoitteita, vaan lähinnä toivoisin inhimillisiä, rauhallisia ja rakentavia määritelmiä kuville. Sinulle se tuntuu olevan erittäin vaikeata, mutta eipä siinä mitään, taaplaa ihan omalla tyylilläsi, niin minäkin )
Vs: Päivän =) Juuri näin! Minä taaplaan omalla tyylilläni. Ei vanha koira enää opi uusia temppuja. T jukka
Vs: Päivän =) Eilen illalla teatterilla ensimmäiset kunnon testipätkät Zeiss:n CP2 35mm T 1,5 kakkulalla. Eipä tarvi rahoja jatkossakaan Canonin cinema linsseihin laittaa
Vs: Päivän =) Tyttö on kuumeessa ja nukkuu sohvalla. Digistä oli akku lopussa ja otin kuvan dynax7lla. Tuntui hyvältä. Kuvasta en tiedä.
Vs: Päivän =) Huomenna alkaa kuntokuuri ja ravintokuuri, ensimmäinen tapaaminen personal trainerin kanssa. T Jukka