Vs: Päivän =) Samalla linjalla mentiin. 2 erikokoista Hackman paistinpannua, pieni Hackman kattila, Fiskars paistolasta ja kastikekauha...
Vs: Päivän =) Pistin viestiä potkuistani muutamalle parhaalle toimittajayhteyshenkilölle, tänään tuli DHL:llä kolme pulloa hienoja Porttugalilaisia jälkiruokaviinejä, tosin ne ei mene mulla alas kuin vasta oluen loputtua )
Vs: Päivän =) Klassikkokamaa. Joskus, kauan sitten firman konferenssissa kun minulle ojennettiin 10v työuramitali, "nyt ei *ituta enää yhtään"-heiton ja salillinen kollegoja hörähti äänekkäästi. Toimari kysyi jälkeenpäin vähän tiukkaan sävyyn että mitäs toi tarkoitti... Toimari lähti, minä jäin
Vs: Päivän =) Tämä on pari päivää vanha juttu. Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä heräsin yhtäkkiä unesta, jostain tuli mieleeni nimi Janet Lupo, tunne oli senverran voimakas että makustelin sitä aikani ja päätin aamulla ottaa selvää mistä moinen tuli mieleeni. Aamulla ei heti nimi tullut mieleen kerkesin jo harmistua, mutta sitten yhtäkkiä se taas pomppasi jostain aivon sopukoista, Ei kun nettiin ja haku päälle, yllätys oli melkoinen "tuttu" 39 v:n takaa löytyi. Miss November | Janet Lupo | Playmate Of The Month Aika ihme tuo aivotoiminta, hyvä ettei tullut esim. Miina Äkkijyrkkä, tosin sitä ei olisi tarvinnut netistä etsiskellä.
Vs: Päivän =) On "muoti" aika paljon muuttunut kohta neljässä kymmenessä vuodessa. Taitaa Miina olla samaa vuosimallia kuin Janet?
Vs: Päivän =) Oli hienot viikon viimeiset arkipäivät ja samalla leppoisat vuoden viimeiset työpäivät. Torstaina tapasin vanhan koulukaverin yli 30v tauon jälkeen, jutusteltiin pitkä tovi 3Kaisassa muutaman erinomaisen tuopillisen ääressä. Perjantaina ensin antoisa ja onnistunut palaveri vakuutusyhtiön ihmisten kanssa ja kahvit ja tavaran vaihtoa ja jutustelua rajalan kahviossa. sitten kiireetöntä shoppailua ja kuvailua helsingin keskustassa. Tosin en löytänyt juuri muuta ostettavaa kuin pari juustoa stockmannin delistä. Siellä myös nautin todella hyvän espresson ja kahvituokion kruunasi vielä mukava juttutuokio mukavavn baristan kanssa Joka muuten kertoi olevansa Italiasta
Vs: Päivän =) Jep, Mulla kanssa rupes soimaan päässä viime viikolla "olen nähnyt Helka neidin kylvyssä ah ihanaa" ja piti googlata että meniko sävel ja sanat kuin soi päässä.
Vs: Päivän =) Astoria on letkuissa vihdoinkin, ja kolme kissaakin lähti muonavahvuudesta. Kyl nyy kelppa!
Vs: Päivän =) Ei taida, tai no, pienellä modauksella. Ainakin ihan hyvänä keittiönlämmittimenä toimii.
Vs: Päivän =) Tämän lukeminen oli mukavaa. http://www.hs.fi/sunnuntai/Kellokortin+yst%C3%A4v%C3%A4/a1387605109383
Vs: Päivän =) Tuli hyvä fiilis, toivottavasti kaikkea teollisuutta ei siirretä kehitysmaihin isompien voittojen toivossa.
Vs: Päivän =) Vaimon piti saada duunista ihan oikea kuusi, mutta kun siinäkin säästettiin, niin ei onnistunut. Ajatuksena oli aika pieni kuusi, joten kerroin, että saammehan me siitä muovikuusestakin pieni jos halutaan, eli ei kun tuumasta toimeen, ja tällainen siitä sitten tuli, kiva ja aika erikoinen eikös?