Vs: Päivän =) Sain tehtyä Sinarin palkeeseen kokonaan uudet kuoret pimennysverhosta. Tuli ehkä vähän paksuhkot, mutta tuosta tekemisestä oppi aika paljon, miten ne kannattaa itse tehdä jos tällaista tarvii duunata. Ja varmaan tarvii. Liimana käytin ihan Cascon Tekstiili ja maitoliimaa 2955. Tähän ympärille alan sitten rakentaa jonkinlaista 9x12/4x5" kameraa.
Vs: Päivän =) Kyllä kai täällä saa kertoa mistä filminsä ostaa, elikkä mistä muuten sinä ostat jatkossa?
Vs: Päivän =) Näköjään vanhasta luokkakaverista tullut tenori, näyttää juuri lurittavan Niinistön ja Haukion bileissä myrkyluodonmaijaa...
Vs: Päivän =) Ei ollut tarpeeksi D-76:sta, joten lorautin loput Microdol-X:ä. Hyvin näytti toimivan T-max 100:lle ja Fomapan 200:lle. Pitäis vaan saada skanneri, et pääsis kinot skannaamaan, kun Canon meni jo kaupaksi ja Fujin X-E1:n on vielä Japanissa.
Vs: Päivän =) Itsenäisyyspäivän "linnan" juhlien konsertti Tampereella oli erittäin koskettava, hienosti ja ammattitaitoisesti toteutettu, kaunis ja mikä parasta koko olemukseltaan isänmaallinen.
Vs: Päivän =) Isänmaallisuuteen liitän valitettavasti aika raskasta negatiivista yhtymää, mutta tuosta televisioidusta konsertista myös ilahduin ja liikutuin kyllä. Katsoin suunnilleen Loirin osuudesta loppuun. (Näin vanhana Loirifanina panin merkille että nyt tuli kyllä eniten Leinon tekstin muuntelua kuin koskaan.)
Vs: Päivän =) On mulla melkoinen tuuri - täytyy myöntää! Mun auto alkoi perjantai-iltana temppuilla: ajoin Mikkelistä Varkauteen ja liittymärampin jälkeen vapaalle vaihtaessa sammui,eikä ensin lähtenyt käyntiin, tuuppasin muutaman metrin (nuoren miehen avustuksella - kiitos!) pikkutielle ja hiukan odoteltua käynnistyi, muttei sietänyt pieniä kierroksia, - pääsin kuitenkin töihin.... Yöllä käynnistyi töistä lähtiessä normaalisti ja lossillakin rukousten avulla, tuossa kilometrin päässä taas sammui mutta lähti taas. .... Meinasin viedä sovitusti korjaamolle mutta ei lähde ei! ... Niin mikä tässä nyt niin - on? No olen lämpimässä kotona ja minulla on vapaapäivä ja siis aikaa järjestää asia.
Vs: Päivän =) http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120317790382_uu.shtml Toki nämä kaikki oikein sain mutta ei kaikki ihan helppoja ole, ihan piti neliöjuuren kohdalla ajatella ja melkein meinasi lipsahtaa perusvirhe eli meinasin unohtaa pinta-alaksi vain yhden lappeen.
Vs: Päivän =) Jos olisi vanhan tekniikan peli, niin sanoisin jotta jäätyy kaasari. Nykyruiskuilla hankalampaa, ja kaasarinkoneen pensoissakin 5-10% tenua jo kuin manulle illallinen.
Vs: Päivän =) VAG:n dieseleissä oli tuollaisia oireita kun joku huohotinputki kuulemma jäätyi. Se oli jotenkin virheellinen niissä ja vaihtoivat huollossa. Oireet hävisivät. Eli kun odotti vähän aikaa, lähti käyntiin kun oli vain osittain sulanut, mutta ei ottanut kunnolla kierroksia, ja kun odotti pidemmän aikaa sitä sulamista, niin kävi kunnolla. Tuli esille vain tietyissä lämpötila/kosteus olosuhteissa.
Vs: Päivän =) Jos on hakenut kaksi isoa pussia kissanhiekkaa ja leiponu grahansämpylöitä ja pikkupullia ni sit sa juua tölkin kaljaa? Onk ni?
Vs: Päivän =) Eikös sitä Kukkelbergiä voisi perustaa sataman sijaan laivalle? Ruotsinlaivalla kun ei ole muutakaan tekemistä, niin nykykurttuuli voisi olla just ok. Logistiikka vaihtuville näyttelyillekin olisi suorastaan läpiajotyyppinen. Ja turistitkin olsivat mukavasti integroituna jo mukana.
Vs: Päivän =) On toi armeijakeskustelu tullut lukituksi, joten iloitaan täällä nyt sitten siitä, että muutamat laukkulaisetkin ovat sivareita.... http://www.interestingfunfacts.com/this ... s.html?h=1"]http://www.interestingfunfacts.com/this-is-what-happens-when-you-give-a-gun-to-a-monkey-hilarious.html?h=1
Vs: Päivän =) Hieman Suomen "rohkeita" naamiojuteja rohkeampia protestoijia. Tähänkään suomalainen mies ei pysty. Nakuprotestoijat häiritsivät Nobel-gaalaa - taas