Vs: Päivän =) Minullahan kävi päinvastoin, kun onnistuin tuplaamaan sopivasti. Melko huvittava koejärjestely kyllä, kun muutamat jutut olivat kiistanalaisia ja muutamat ihan kylmästi väärin ;-)
Vs: Päivän =) Jos tulee oikein kiire saada esimerkiksi uusi kamera tumppuihin niin näin se homma käy: [edellyttänee kuitenkin asumista omakotitalossa X mailin etäisyydellä Amazonin jakelukeskuksesta... ]
Vs: Päivän =) Siirsin juttuni tuolta huuli mutrussa osastolta tänne, koska tilanne niin vaatii Tänään sain korvaavan Vivitar Series 1 70-210mm F3,5 zoomin britti myyjältä, hienossa tip top kunnossa, eli aikas luotettava kaveri. Tässä tämä kaverin minulle myymä setti, jossa siis objektiivi jotenkin jumissa, eikä taida olla kyse pikku korjauksesta: http://www.ebay.com/itm/121201259673?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Kysyin mahdollisuutta myöhemmin tilata haluamaani tuotetta josko hän sellaisen löytäisi kohtuu hinnalla, saa nähdä haluaako vielä olla tekemisissä. Vuodesta 2001 Andrew on myynyt 558 tuotetta ja saanut 100% plussa palautteen, ei siis mikään iso business kaveri, taitaa hoitaa asioita hieman harrastusmielessä ja hyvin tuntuukin hoitavan.
Vs: Päivän =) Myytävistä tavaroista päätellen ei ole mitenkään kameroihin erityisemmin erikoistunut. Ja 200mm f/3.8 on otsikoitu nopeaksi lasiksi. Fast MINOLTA MD Mount Super Paragon 200mm f3.8 Lens Mutta mukava tapahtuma että noin hyvitti. Tiedä vaikka olisi jonkin pikkudivarin pitäjä joka 2000-luvulla on alkanut laittaa myös nettiin myyntiin vähän mitä ehtii. Toki vaihtoehtoja on monia muitakin.
Vs: Päivän =) Keskustelin hänen kanssaan monesti tämän "projektin" aikana, ja hän kiitteli havaintojani ja neuvojani, sekä oletti oppineensa, no, ainakin jotain. Ainakin hän oppi sen, ettei kerro puuta heinää tuotteen laadusta tietämättä mikä se on, kuten itse asiassa minun ostoksen osalta kävi. Juuri tämän casen takia voin ainakin minä luottaa Andrewn vilpittömyyteen.
Vs: Päivän =) Ihme kahvikoneita on myynissä joka kaupan hyllyllä. Taitaa olla hyvä bisnes. Onnistuuko tollasen kahviamppullin läpi keitetyn veden kaataminen ettei tartte mitään konetta siihen?
Vs: Päivän =) No mikä ettei, ihan samoin kuin filminkin saa valotettua, kun vaan vetää sen sieltä kasetista ulos.