Vs: Päivän =) Noissa ylipainevehkeissä taitaa olla sikäli vähän baareja, ettei ylipainenventtiili liikoja pärise. Nimittäin toisin voisi kuvitella, että herää virkeänä, mutta taintuu samantien
Vs: Päivän =) Jos haluatte tietää, niin voin kyllä kertoa tarkemmin mistä on kyse meikäläisen laitteen osalta.
Vs: Päivän =) Niin, tai siis uniapneaa sillä pyritään estämään, yksinkertaisesti kyse on veren happipitoisuuden ylläpitämisestä. Mulla nyt aivot on jo niin vajaatoimiset, että siinä mielessä ei taida olla paljoa hyötyä, jos nyt edes estäisi ennen aikaisen kuoleman.
Vs: Päivän =) Kuten joskus totesin niin siitä on niin paljon hyötyä,että tunnet parin viikon päästä eläväsi uutta nuoruutta ja elämä maistuu taas hyvälle kunhan käytät laitetta säännöllisesti. Itse olen käyttänyt kohta parikytvuotta ja laitteet ovat kehittyneet roimasti sibä aikana enkä edes halua nukkua ilman sitä. Minulla se uniapnea on tuollaista perittyä laatua lähinnä. Tsemppiä vaan Markku.
Vs: Päivän =) Kiitos rohkaisuista. Menin eilen jo 20:30 sänkyyn ihan innoissani jotta saisin kaiken hyödyn yöstä. No, heräilin yöllä korjailemaan maskia ja pari kertaa oli pakko käydä WC:ssä, joten aika katkonaista tuo uni oli. Aamulla mikäli mahdollista entistä väsyneempi, mutta uskon edelleen että saan apua tuosta puhaltimesta. Insinöörin platkuna kun en vielä osaa rauhoittua jos aavistan ohivuotoa ja näin ollen herään ja korjaan maskin asentoa. Mites sinulla arko, onko sekä suu, että nenä maskissa vai vain nenä ja kuinka pieniin ohivuotoihin kiinnität huomiota? Taidan lähteä päiväunille harjoittelemaan
Vs: Päivän =) vai pitäisköhän olla :-( Mutta joka tapauksessa se on sitten lopullinen tuomio osatyökyvyttömyydestä eläkevakuutusyhtiöltä. No onpahan jonkinlainen turva elantoon jos vielä jaksaa/kykenee jonkin verran vielä töitäkin tekemään.
Vs: Päivän =) Kiitos ja kumarrus Microsoftin tekniselle tuelle. Ongelmia tiedostolatausten kanssa, ongelmia katsomo.fi ja ruutu, elokuvat ei pyöri kuin minuutin hdfintv:llä... Olin valmis jo kippaamaan koneen takaisin win 7:si. Ongelmat alkoivat 8.1 päivityksen jälkeen. Vaan yksi puhelinsoitto ja oikea komentokehote auttoi. Kyllä nyt kelpaa
Vs: Päivän =) Kuten sanoin niin oman aikansa ottaa ennenkuin tottuu masiinaan ja vaikutukset alkavat tuntua eikä enään kiinnitä liikaa huomiota maskiin. Tärkeätä on toki maskin istuvuus itselle juuri tuon ohivuodon vuoksi sekä käyttömukavuuden takia, minulla on maski vain nenämallinen ja sain tämän maskin kesällä on joku uusi versio joka istuu erinomaisesti ja olen tykännyt todellakin. Ohivuotoa ei oikeastaan ole koska olen oppinut säätämään maskin sillätavoin ja toisaalta nukun myöskin nykyisin rauhallisesti joten maski pysyy paikoillaan yön ajan. Alussa kaikki oli yhtä h..ttiä ja tuntui ettei tästä tule mitään mutta siitä se vaan lähtee kunhan ei luovuta...onko sulla kostutus laitteessa? Se on asia joka minusta on tärkein.
Vs: Päivän =) Sain sovitettua Hasselblad A70 perän Kiev 88CM:n. Onneksi tuli ostettua kahdesta eri paikkaa noita periä, koska toisesta paikasta ostamani perä ei ainakaan toimi kaseteilla. Joku ihmeen 100/200 malli. Pitää yrittää hankkiutua siitä eroon jossain vaiheessa ellen keksi, et millä systeemillä se toimii.
Vs: Päivän =) Tuli tekstiviesti missä oli selkeet kehitys ohjeet. EDIT1: Siis ei minkään filmin kehityksestä EDIT2: Oli pakko keskeyttää kehitys ettei kasva liikaa. EDIT3333: Rahapuu siis. EDIT12: Tää ei liity mitenkään tähän asiaan mutta siltikin.
Vs: Päivän =) Tämä voisi kiinnostaa kahvinjuojia jotka haluavat hyvää, ekologisesti tuotettua ja laadukasta sekä vielä mahdollisuuden itse valita viljelijä. Lisäksi mahdollisuus itse kehitellä kahvilaatuja mieleisekseen. Uskoisin että tällainen tulee olemaan kaikilla tavoin hieno idea. http://www.makuja.fi/artikkelit/1831782/juomat/mullistaako-tama-kahvinjuonnin-uusi-tapa-keittaa-kahvia-saastaa-huimasti-rahaa/ Berlin. Your perfect cup awaits.
Vs: Päivän =) Kiitos jälleen kerran rohkaisusta! Kostutuksesta puhuttiin, tämän ekan neliviikkoisen seurantajakson jälkeen katsotaan miten trimmataan kokonaisuus mulle parhaimmaksi, joten kostutukseen palataan jos antaa aihetta. Mulla ei kyllä sen paremmin nenä kuin suukaan kuivu, nukun ilmeisesti ainakin suu kiinni. Tuohon pelkkään nenäkoppaan taidan haluta vaihtaa, nyt jos vaikka haukottelee, niin heti on maski vaihtanut paikkaa ja toisaalta puhuminen on mahdotonta. Pakko tähän on uskoa, muutakaan järkevää keinoa ei oikein ole, leikkauksista ei ole varma saako edes hyötyä ja jos saakin, niin sen vaikutus heikkenee koko ajan ja lopulta on kuitenkin keksittävä uusi ratkaisu, eli näillä mennään Pari puolituttua kaveria oli vaan saaneet apua jo parin yön jälkeen, he olivat varmaan poikkeustapauksia. Ps. Yksi pieni selitys huonoon yöuneeni löytyi viime yönä, klo 2:35 soi puhelin, aivan kuin olisin laittanut herätyksen siihen, ei useasti vain kerran, mutta riittävästi, että alkaa herätä. Olin aikaisemminkin ollut kuulevinani puhelimen pärähtävän samoihin aikoihin, mutta ajattelin, että varmaan unta, siis aina samaan aikaan. En millään ilveelläkään löydä puhelimesta (Nokia 700) sellaista asetusta, että pärähtäisi aina 2:35, mutta sellainen siellä jossain uumenissa kuitenkin on. Pitää hankkia tavallinen herätyskello ja pistää puhelin hiljaiselle yöksi.