Vs: Päivän =) Tyttö oli runoillut isänpäivä korttiin. Meidän isä on paras isä! Vaikka se ei ruokaa tee niin silti syntyy iloa jee. Meidän isä on kova jätkä eikä mikään pikku pätkä. Se koiraa ulkona käyttää ja iloiselta näyttää. Meinas alahuuli aamulla ruveta väpättämään. Toivotan kaikille Kameralaukkun isille hyvää isän päivää.
Vs: Päivän =) olin ite tuolla muissa hommissa. meni kyl top 2 elämäni raskaimmat kuukaudet -osastolle.
Vs: Päivän =) Vaari kun on tottunut, että joitakin asioita on ikäänkuin annettuna ihmisen elämässä, eikä niinkään mielipiteen varassa. Aika uudistaa näkemyksiään, mikäs siinä.
Vs: Päivän =) Tänään hymyn huulille toi töihin pölähtänyt kolmikko; hobitti ja turun/porin adhd-kaksoset!
Vs: Päivän =) Uus näyttö. Halpa ja huono tämäkin, mutta onpahan reilummin pikseleitä ja pinta-alaa kuin entisessä.
Vs: Päivän =) 12.11.08 esitetty BB extra: lavasteiden tekijä kertoi että makuuhuoneiden lasi-ovet kestävät ovien toimittajan (Laitukku Rakla Oy) vaikka traktorin ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Vs: Päivän =) Ei nimi ihmistä pahenna, sanoi Juudas. Tässä kakkahuumoria: "Syyttömänä tuomittu: ...rikosoikeuden professori Markus Haglund (Mikael Persbrandt) Nimi vaikuttaa aika pippuriselta ripulilta ;-]
Vs: Päivän =) postitin viimeisen tikioptiikan tänään. nyt on kaikki tikiin liittyvä kamerakalusto myyty. t jukka
Vs: Päivän =) jesssssssssssss Mä oon saannu vanhan perintökellomme käymään yhtäjaksosesti jopa kymmenen minuuttia. Nyt odotan jännityksellä sitä kohtaa että tulee kongin aika. Ja mitä sen jälkeen loppuuko käynti. Luultavasti minusta tulee vielä kelloseppä. EDIT: Se kävi puolituntia eli niin kauan kun viisari tuli alas. Sitten se pimputteli ja kun viisarin piti lähteä kirimään ylös sammahti koko homma. Plääh. Ei musta ole kellosepäksi, pitänee viedä oikeaan.