Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Päivän =)

Jihuu hammaslääkärillä käynti ohi ja reikiä nolla.

Lapsena mua on porattu jos jonkinlaisella poralla ja olen sieltä saanut sellasen kammon että en edes meidän kaupungin hammashoitolan ohi pysty ajamaan vaan se pitää kiertää. Kesällä alkoi vihlomaan hammasta ja tlasin ajan jonka sain syksyyn. Vihlonta oli jo loppu joten meinasin perua koko ajan. Ruoskin itseäni kakkasin housuuni matkalla kolme kertaa ja menin silti hammaslääkäriin itkien ja ulvoen. Sain hennatatskan.

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0
  3. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38
  4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Kauheeta KL dissausta tuolla toisella foorumilla;-)
    http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12714687
    Lainaus ketjusta.

5. Vs: Päivän =)

Minullakin on yksi kaveri joka ei piittaa ruuasta. Se voi syödä jalostajan läpäreitä vaikka vuoden eikä erota kotiruokaa yhtään paremmaksi. ;-)

Päivän :)

Olin jo viikon katsonut kun turkinkyyhky hätistää harakkaa, mutta tänään näin ilokseni, että pari on kuitenkin vielä koossa: kaksi turkinkyhkyä hätisti harakkaa!

Liitetyt tiedostot:

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Harakat vievät voiton. Niin käy aina - vittumaisempi pärjää.

7. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Olen varmaan niin ruokakeskeinen ihminen etten ole näillä muilla foorumeilla viihtynytkään, minua kiinnostaa ehkä jopa enemmän kuin kuvanne, se millaisen ruoan syöjä sen on ottanut ;)

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

No taitaa sopia tämä hyvin asian jatkeeksi. Huomasin tänään että oli tullut uutta toilettipaperia. Siitä saa tehtyä upeita kuvakehyksiä.

Liitetyt tiedostot:

9. Vs: Päivän =)

En ole kuullut harakoiden vittumaisuudesta, mutta kyllä täällä harakat ovat saamapuolella.

10. Vs: Päivän =)

Totta, keskimäärin nähty tai ainakin naiivi kuvatarjonta vs. kiinnostava resepti ;-)

p.s. kakku meni pieleen mutta korvapuustit erinomaisia!

Liitetyt tiedostot:

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Pieleen menneistä kakuista on sitten kuitenkin väsätty legendaarisia kaakkuja.

12. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Olen niitä tuossa tarkkaillut pesivät takapihalla.  Pienempien lintujen kannalta sangen vittumaista sakkia.  Itsellä ei taida olla vaaraa, mutta pikkulintujen munat ne syövät.

13. Vs: Päivän =)

Suurin osa eläimistä on petoja, siis niistäkin joista muuta sanotaan. Onko peto vittumainen eläin? Ihmisen mielestä sympaattinen peto lie kuollut nälkään...

Itse katselin kun kottaraiset ahdistelivat kotkaa. On ne vittumaisia!

14. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

Onko tuo "ennen" vai "jälkeen" kuva?

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Niin en kertonut sopiiko paperi asian jatkeeksi vai olisko tämä juttu edellisten postauksen jatkeeksi sopiva. Sen saa jokainen ite päättää.

Mutta taisit kysyä tuleeko mun takapuolesta  omaa kuvaa vai ei. Sanon että tulee ihan omaa kuvaa.

16. Vs: Päivän =)

Mää koitin wanhojen jermujen temppua pakun tyhjäkäynnin katoamiseen: painetaan kämmen kaasarin päälle, jolloin moottori tukahtuu, ja kämmeneen tulee musta rinkula -mutta: ehkä imu vetää myös roskia suuttimista. Ja vot, tepsi; laakista oli tyhjäkäynti taas!

17. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Toihan oli nokkelaa.  Paljon nopeampaa kuin suuttimen irrottelu ja polkupyörän pumpun käyttö.

18. Vs: Päivän =)

Kimin aika-ajo meni sen verran metsään joten menin minäkin: 2,6kg

Liitetyt tiedostot: