Vs: Päivän =) Ja tänään maanantai-aamuna kaksi työkavereistani totesivat yhteen ääneen: onpa SYKSYINEN sää tänään! Jos harrastaisin hymiöitä, tähän tulisi sellainen.
Vs: Päivän =) Huomenna on "se" päivä jota niin monet ovat odottaneet kieli pitkällä eli vesilintujen metsästys alkaa klo 12.00 ja kermat ovat jo varattuna jääkaapissa. Ai niin metsästän lähinnä labbiksellani joka hakee muiden ampumat haavakot reppuuni..koira pitäisi olla pakollinen jahdissa.
Vs: Päivän =) Mulla on vielä kesä,muttei haittaa vaikka kääntyisi syksyyn. - Itse asiassa odottelenkin rapeita syksyaamuja. Aloitin ensimmäiset villasukat (neulomaan) joten mikäs siinä vaikka jo huomenna olisi syksy, mutta tällä viikolla on varmaan loppuviikolla veneilysää
Vs: Päivän =) Missä päin asutte kun mielestänne syksy on kylmä vuodenaika? Meren ääressä syksy on ainakin miellyttävän lämmin vielä pitkään. Siksi se onkin suosikkivuodenaikani. Suomi ei ole äidinkieleni, mutta ei kai ”syksyinen sää” suomeksikaan välttämättä tarkoita että on jo syksy? Syyssää olisi eri juttu. Elokuu on luonnollisesti vielä kesäkuukausi, mutta sää voi kuitenkin joku päivä olla syksyinen jos on oikein sateinen ja pimeä. Kuten eilen aamupäivällä pääkaupunkiseudulla.
Vs: Päivän =) Syksyhän on ihan parasta. Kelit vain saisivat hieman viiletä, ettei tule sienessä niin hiki...kevät on vuodenajoista kököin; aivan ylimainostettua loskaroskaa.
Vs: Päivän =) Mikä ruokalaji saa naisen seksihalut vähenemään 90 %? - Hääkakku. [sub](Lausunut kuulemma mm. rm Harjakainen)[/sub]
Vs: Päivän =) Kävin palveluhuoltamolla: siis nuorimies tankkasi auton. Olipa tosi mukavaa; siinä käyn vastakin. - eihän tämmöistä ole käynyt kuin joskus Saksassa vuonna miekka ja kilpi. Minulle ihan epätavallista päättämättömyyttä - ostin valkoiset tapetit ja nyt päätinkin vaihtaa ne ihan tumman harmaaseen. No kyllä tästä hyvä tulee lopulta. Fingerpori - Helsingin Sanomat
Vs: Päivän =) Tänään kuriiri toi odotetun nyssäkän, huomenna pääsee pinnaan 50mm hiilikuitukehät tulevan syksyn ja talven menopeliin !
Vs: Päivän =) Kylläpäs onkin kätevä reissupeli tuo Linhof Technika III... Kaikki tarpeellinen kulkee nyt kainalossa. Ei tarvi puskaan raahata +20kg alumiinilaatikkoa ;-p