Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. arko

arko Member

789
    22
    18
    Vs: Päivän =)

Se,että ihmisellä on tavoitteita elämässä on vain upea asia ja voihan täällä olla paikasta riippumatta.

2. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38

Ja alkukappaleet jälleen uudelle projektille :D
    Tälläkertaa 5x7" puukamera märkä/lasilevyille ;-p

Liitetyt tiedostot:

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Minä olen ainakin iloinen, että on hienoja suunnitelmia ja hyvää opiskelua. Tottahan sitä haluaa kuulla kuulumisia jälkeenpäinkin ja tämä tosiaan toimii niin opistosta kuin Tukholmastakin käsin.

4. Vs: Päivän =)

Kiitos kaverit. Pidetään yhteyttä ja ehkä joskus laitan jonkun kuvankin taas. Tosiaan mulla on haaveena muuttaa Tukholmaan,minulla on siellä tyttöystävä tutustuttiin laivalla pariviikkoa sitten ja me ymmärrettiin toisiamme ja tanssittiin ja suudeltiin ja nykyään ollaan Facebookissakin ystäviä.

Menen moikkaamaan häntä joululomalla.

5. Vs: Päivän =)

No niin nythän meitä on sitten jo kaksi jotka vääntää märkää levyä näillä kulmilla ! Hienoa !

6. Vs: Päivän =)

Uskomatonta et tämmönen kyyninen tyyppi voi löytää onnen,en ole koskaan ollut näin onnellinen ja odotan oikein niitä pimiö tunteja opistolla.

7. Pii

Pii

4 011
    0
    0
  8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mä olenkin kasvi-ihminen! Mun eucalyptuksen (sitruunasellaisen) seuraksi on itänyt passionhedelmä! Tai ei kai se hedelmä ole vaan passion... passionkasvi :)

9. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Hienoa Juke, kuva näytille sitten!

EDIT: Siellä taitaa se kuva jo Galleriassa ollakin, hyvä alku!!

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Punapassio (Passiflora edulis).

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

No niinpäs on, kiitos Sakke :). En ole "ehtinyt" vielä googlettaa.

12. Pii

Pii

4 011
    0
    0
  13. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38
  14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Toihan ei kylläkään ole mikään :)  vaan jotain muuta.  Meidän kylältäkin lopetti leipomo, kun kiinteistö ei vastannut EU-määräyksiä, kuulemma.  Vajaan miljoonan investoinnilla olisi pari tätiä voinut jatkaa leipomista....  Muualla Euroopassa pikkuleipomoita on joka korttelissa, eikä näytä määräykset haittaavan.

Se :(  tässä on, että Suomessa noitten säädösten kehittely näyttää liittyvän isojen yritysten tarpeisiin ja kilpailun rajoittamiseen.  Yrittäjäystävällistä, sano...  Enemmänkin kyse on pienten toimijoiden saamisesta pois isojen aakkosten jaloista.

Tekijänoikeuslakihan tästä samasta periaatteesta oli/on yksi esimerkki:  ei siellä pikku taiteilijaa paljoa ajateltu, vaan globaalien viedo- ja äänitefirmojen etua.  Toki, joku Sony/Warner ja Disney ovat tietysti jossain määrin lehtikuvaajien järjestöä vaikutusvaltaisempia lobbaajia.

15. markku55

markku55 Active Member

Toihan on kuin viroa, passikukka halvalla ;))

16. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Työväenopiston mustavalko-pimiökurssi 14.-15.9. ja 22.11. Jospa siellä oppisi perusteet ja sitten voisi treenata kotona kunhan saan sen oman koneen.

17. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Juu asia on ihan muutakuin :) mutta  minusta teksti oli :) ja asian omakohtainen kertominen esimerkein. Minusta näin - säädösten osoittaminen naurettaviksi on parempi ja toimivampi keino kuin narina.

Tuohon pientuottamiseen minusta loistavasti osuu myös puutavaran sertifiointi. siis että naapuri ei saakaan enää sahata sulle lautaa.

18. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Taidan mennä Boxing Nightiin töihin. En ymmärrä koko lajia lainkaan, - ja juuri siksi se kiinnostaa. Mun on vaikea käsittää että toiset harrastaa toistensa mätkimistä ja että se on niinkin suosittua. Jospa pääsen jyvälle kun näen.

19. Vs: Päivän =)

Märkälevykemiat pöydällä ja kaikki muutenkin valmiina !

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Enpä tiiä. Mä kävin kameran kera kattomassa siistiä SM-kisaa keväällä eikä se mulle auennut. Tosin se on ihan "pliisua", ei lennä veri eikä hampaat, siis SM-kisoissa. En kyllä sitä odottanutkaan. Mut sen verran on pakko sanoa, että kaikki tuntuu olevan toisenlaista, kun on paikan päällä katsomassa.