Vs: Päivän =) Päivän hääpari saatiin tyytyväiseksi, eikä pikkusalamakaan hajonnut vaikka tuuli vei pitkin kivetystä.
Vs: Päivän =) Kauheesti kalustoa. Otin keikalle minäkin paljon kalustoa mukaan ja sitten kuvasin hyvin ykinkertaisesti. Mulla on ainakin sellanen vika että pitää kaikkeen varautua, vaikka ei tarttis.
Vs: Päivän =) JEP. Kokemus on opettanut, että jos lähtee vähällä kalustolla liikenteeseen, niin tarvittis paljon, mutta nyt kun oli noi systeemit pakettiauton perällä niin pärjäs yhdellä valolla niinkun tavallisestikin. Ilmat oli semmoset, ettei tiennyt sataako vai paistaa määränpäässä, nyt ei satanut joten pikkusalamoita ei tarvinnut. Oli muuten tosi hyvä jalustapaino tuo keltainen 8 kg kahvakuula, sen sai ripustettua helposti lyhyellä kuormankiristysremmellä. 6 kg:kin vois riittää, olis kevyempi kantaa.
Vs: Päivän =) Koko juhannus ilman pisaraakaan alkoholia, saunassakin limua. Se on koko viikonlopun T Jukka
Vs: Päivän =) Juu, kaveri soitteli eilen illalla, että nyt on tultu Tallinnasta takaisin, mitä kuuluu, mä sanoin menneeni just nukkumaan kun aamulla pitää viedä tytär Inkooseen, no ei hän viitsinyt selvän kanssa jutella, joten hyvät jussit ja luuri kiinni Tänään samoin, noita Fagervikin kuvia tässä on katseltu ja vähän korjailtukin, mutta jotta huomenna olis taas iskussa, pitänee mennä nukkumaan jälleen ajoissa.
Vs: Päivän =) Isäni kuoli hiljattain, enkä tuntenut häntä, vaan näimme myöhäisellä iällä vain pari kertaa. Nyt siivotessani hänen kuolinpesäänsä olen päässyt tutustumaan tähän minulle itselleni hiukan arvoitukselliseen mieheen, ja olen nauttinut tästä. Perintö, joka tosiaan tuntuu perinnöltä. Harmittelin kuitenkin, etten omista lainkaan valokuvia isästäni. Google maps kuitenkin oli tallentanut tän tyypin remonttihommista. Oli vähän erilainen hetki tallentaa tämä, kuin painaa suljinta..
Vs: Päivän =) Otan osaa suruusi lasimestari. Ehkäpä isän kuoleman merkitys on helpompi kestää kuin se, ettei tuntenut isäänsä. Minä tunsin isäni, mutta olimme erittäin etäisiä toisillemme, olin aina kateellinen kavereille joilla oli hyvä isä-poika suhde. Sorry tämä kommenttini, tuli vaan hieman surullinen olo.
Vs: Päivän =) Liittyen lasimestarin surulliseen viestiin: Kuinkahan moni meistä paljon kuvaavista esiintyy itse juuri minkäänlaisissa kuvissa ? Minullakin on edesmenneestä isästäni vain muutama kuva ja siitä syntyi ajatus etsi erilaisita kansioista y, kuvia, joissa iyse olen. ei olleut häppöinen saalis. erään ne kuitenkin talteen ja annan lapsilleni eri muistivälineille tallennnettuna sekä nega/diat. Jossain kohtaa he ja/tai lapsenlapset ovat aiheesta kuitenkin kiinnostuneita. Sukupolvien ketjua on helpompi jatkaa siten.
Vs: Päivän =) Itse onneksi otin isästäni muutaman kuvan traktoria korjaamassa. Lisääkin pitäisi ottaa, vaikka traktori onkin kunnossa. Joku kuva onnistuikin. Veikeä mies.
Vs: Päivän =) Otan osaa osaanottoihin, mutta todettakoon ettei tuo asia ole niin surullinen. Osui käsiini muutaman vuoden vanha päiväkirja, jota raotin muutaman sivun verran, ja hän vietti ihan hyvää elämää. Ja kun ei maailmassa mikään valu hukkaan kuitenkaan, niin.. Mutta oli ihan mahtavaa nähdä tuo mapsin tallennus.
Vs: Päivän =) Eipä ole meikäläisestäkään ihmeemmin kuvia, toivottavasti lapset ottaa joskus kameroillaan niitä. En haluaisi tuputtaakaan, mutta omasta kokemuksesta tiedän, että joskus se sitten harmittaa kun kuvia ei ole. Toinen asia mikä nykyään on niin helppoa, on "elävän kuvan" ottaminen, on ihan toinen asia nähdä vaikkapa itseään liikkumassa lapsena ja jos mukana on äänet kuten nykyään, niin aina parempi. Samaten videota vanhemmista, minulla ei ole kumpiakaan, vasta muutama äänetön Super8 purjehduspätkä kun olin jo 30v ja kauan ollut omillani. Vieläkin on mm häävideo kopioimatta parempaan mediaan, edelleen superVHS-C minikasetilla
Vs: Päivän =) Piti olla koko ens viikko mökillä mutta kai se on huomenna lähettävä kehittään filmit kaupunkiin.
Vs: Päivän =) Kadobandujen salattu elämä. Nippusiteitä on, mutta pääasiassa pussi on kadoksissa. Osti toisen pussin, löysin edellisen, yhdistin ne, ja kadotin kummatkin. Wanhat olleet kadoksissa ehkä 7 kertaa ja uudet vasta ensimmäistään. Missäköhän ne nippusiteet vapaillaan dingailevat?
Vs: Päivän =) Hihii. Käyty rannalta toisella rannalla Kemiössä ja sieltä tuli kissa mukaan. Ja virallinen nimi on muuten Doctor Zhivago. Saattaa olla että tulee joskus muutama kuvakin otettua. Tuolla se tutkii paikkoja, tällä hetkellä mun kaappia.