Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48
    Vs: Päivän =)

Sain itseäni niskasta kiinni ja kehitettyä 3 rullaa Trixiä.

2. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
  3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Heh, mä en sit mennyt kenkäostoksille. Vielä ehtii, koska kesäähän on vielä jäljellä  ;) .

Positiivista tässä siis lie, etten tuhlannut rahaa  :p .

4. Vs: Päivän =)

Raha kengissä on silkka sijoitus! Naisilla on kolmenlaisia kenkiä. Niitä, joilla ei voi ajaa autoa. Niitä, joilla ei voi kävellä ja niitä, joita ei raaski käyttää. Yhteensä 103 paria.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mitä ne sellaset kengät on??? Mun kaikilla kengillä voi tehdä kaikkea tuota. Piikeistä 13 cm:n koroista mataliin tennareihin, kaikilla sujuu kaikki edellä mainittu. Ja minä raskin kenkiäni käyttää, mä en oo kaappiostaja  :) .

EDIT korkkarien käyttö on osaamiskysymys. Ellei osaa, ei voi kävellä, ei voi ajaa autoa ;). Tai voi, mutta näyttää hölmöltä tai se onnistuu huonosti.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mihinkähän sitä sitten ihminen mahtuu, kun entiset ei kuole pois vaan elävät ikuisesti ja syntyvyys on kohtuullisen reipasta? Kaipa se kuu tai vaikka joku uutuusplaneetta löytyy asutettavaksi.

7. Vs: Päivän =)

Ihmisen halu olla kuolematon, uudestisyntyä, päätyä taivaaseen jne. on silkkaa egoismia. "MINÄ en voi vaan kuolla, olen niin arvokas. Tässä pitää olla muutakin takana kuin tämä elämä" Liittyy evoluutioon ja geneettiseen mutaatioomme joka toi muassaan minä-käsitteen. Geenimutaatiohan on suomeksi, ei -kehittymä vaan geenivirhe ;-)

Tämä tärkeily ja "ihmisen" korostaminen on erittäin koomista aikana, joka ihmisen arvo  laskee koko ajan. Mutta toisaalta, nehän onkin niitä toisia...moni jopa ulkolainen ;-D

8. markku55

markku55 Active Member

Jos kaikille ei löydy edes ripulilääkkeitä nykymaailmassa, niin kuinka monelle riittää ja on varaa hankkia itselleen mahdollisuus elää nykyistä selvästi pitempään.
    Ei silti, jos saisin elää lasteni elämää seuraten vaikkapa 20v "normaalia" pidempään, niin...mitäköhän tuollainen elinaikalisä maksaisi ;D

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  10. markku55

markku55 Active Member

Huomenna taas omaa lomaa, elikkä A-luokan päivä :D
    Jos sopii, niin en enää selitä ihmettelijöille miksi pidän sitä A-luokan päivänä ;)

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Lomalomaloma, paluu töihin vasta ens tiistaina  :) . On se loma minilomakin! Ja juhannus, stadi hiljenee ja mä pääsen kuvaamaan. Kyllä kelpaa, kun on filmiäkin kassi täynnä <3

12. arko

arko Member

789
    22
    18

Pidä hauskaa ja nauti hetkistä,muistan lämmöllä aikoja 60-luvulla kuinka kesäisin kolmannella linjalla tervapääskyt lensivät huutaen ylitse tuoksuvan kuuman asfaltin....ja polvihousu pojat nakottivat pyörineen ihmetellen kuuman kesän menoa,sen kun saisi vielä jotenkin vangittua kameraan...yritystä on ollut mutta kaikki on jo liian turmeltunutta paitsi pääskyt ja taivas. Nastaa lähteä treffaamaan frendejä Joensuuhun pitkilleen.

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Olipa hyvän kuuloinen kuvaus stadin kesästä. Taisi olla mukavaa aikaa.
    Ja kiitos, takuulla nautin! Pidä sinäkin hauskaa Pohjois-Karjalan kunnailla :).

14. markku55

markku55 Active Member

Vielä kun minulla oli purkkari seuran telakalla, niin joka kevät seurattiin pääskyjen touhuja telakkahallin sisällä, paskaa tuli, mutta onneksi pitkin seiniä. Oli hienoa seurata poikasten lentoharjoituksia, tosin ne loppui aina lyhyeen, ovat vaan niin hyviä jo syntyessään.
    Mm pääskysen lento olemattomasta aukosta sisälle suuliin on jotain mitä ei voi ymmärtää, kun aukosta mennään, pitää siivet olla aivan kroppaa myöten ja sitten taas jatketaan ilman mitään ongelmaa tai korkeuden pudotusta - ammattilaisia viimeisen päälle ;)

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

mun tintin pienokaiset on tainneet jo mennä. ei enää näy lentelijöitä näillä kulmilla  :(

16. arko

arko Member

789
    22
    18

Tintithän saattaa hyvänä kesänä touhuta kolmetkin pesueet joten elä toivossa..ihme voi tapahtua uudestaan.

17. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Huomenna kuvausta, perjantaina ei niinkään....mutta lauantaina pitää yks kuvauskeikka käydä heittämässä.
    Siinähän se juhannus menee mukavasti, niinkuin ennenkin.

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Vaan kun se pesä ns. pullotti tuolta aukosta ja nyt siellä ei ole enää sitäkään.

19. arko

arko Member

789
    22
    18

Parus Major eli talitintti tekee yhtä sähäkästi uuden pesueen uuten pesään kuin ikääntynyt epätoivoinen keski-ikäinen mies..

Täytyy vielä heittää lopuksi kaverin Seppo Silasviidaan biisi Tuolta tulen Tuonne menen...ja jos (mainos) haluaa sikahyvää musaa niin Sepi Silasviita ja Imperials soittaa nostalgian haluiset muistojen syövereihin ja tanssittaa korkkari neidot samettisten kehitteiden mereen...niin you tube..