Juu ;-) Tuli ostettua se 70-vuotislehtikin. Aika hyvä läpyskä aiheesta. Tuolla video vastaavasta vehkeestä.
Itse en ole ilmailun harrastajia -millään lailla- mutta näin joskus tv:ssä miehellä olleen spitfiren pienoismalli/helvetin hieno juliste, jossa kone syöksyy suoraan alaspäin. Siitä asti olen itse halunnut vastaavan kuvan helvetin isona sängyn yläpuolle.. Päivän =) On kuitenkin veneelle lähtö! NYT! Viikko menny ettei pienveneelle ole päässyt. Nikoni kainaloon ja bensatankkin kouraan.. saareen vaikka kalastamaan.. ihan sama,pois täältä.
No olisihan siinä historiaa, koneena se on kyllä ruma. Liittolaisten koneistaFocke Wulf 190 on kyllä tulossa, ja ihan toisenlaisena lilluttelumasiinana Spirit of St. Louis -Ryan Minulla on myös styroxinen Mustangi, mutta tähän historia -juttuun tarvittaisiin kyllä Bristol Blenheim, jollaisella setäni tuli Suomenlahteen vuonna 1942
Pomo toi tililapun ja kysyi olenko huomannut saaneeni palkankorotuksen. Enpä ollut huomannut, mutta kivasti piristi päivää
Sigamageeta, meikä lähtee kuvaa pähkinän kanssa pihalle. Arvatkaas, paljonko laitetaan loittoja väliin? 69 mm, joten varautukaa taiteen tuloon ;-D! Ai niin, muutenki menee lujaa, studio on kohta valmis ja pääsee sinne kuvailee, paljon muitaki hyviä asioita meneillään. Erään mosalaisen sanoin; nyt kulkee!
Tyttöystävän siskon lapset oli kylässä.. tai siis hoidossa. Olen loppu,kuitti, mutta piristivät kummasti päivääni. edit:lopetin myös työt..maanantaina jatkuu koulu=loma
Kuuma kylpy! Luulin että jalkoja pakottaisi koko yön mutta 20min tulikuumaa kylpyä poisti jomotuksen pohkeista!
Laitoinpa kuivattuja vahveroita lihamurekkeeseen. Yleensä meillä porukka syö aivan kaikkea (ja kaiken) mutta sienten lisääminen lähes kaikkeen saa välillä äänenpainot nousemaan. Nyt on porukat niin reissuillaan, että käytän tilaisuutta hyväkseni.