Vs: Päivän =) Tuosta tuli mieleen, että huomenna on A-luokan vapaapäivä, koska vaimo on kuitenkin töissä.
Vs: Päivän =) Kuten sanoin, tuosta tuli mieleeni, ja tarkoitin tuota urokselle karjuvaa naarasta Helin Kuvasta
Vs: Päivän =) Ehkei kannata kaikkea lukea, tai yrittää lukea, rivien välistä. Kyllä joskus ihan yksin oman ittensä kanssa oleminen voi olla ihan luksusta.
Vs: Päivän =) Aivan niin,jokainen tarvitsee omaa aikaa oli sitten parisuhteessa tai ei vaikka toisille voi olla vaikeaa olla oman itsensä seurassa ja kuunnella ääntä hiljaisuuden.
Vs: Päivän =) Niin, hernekeitto on hyvää, milteipä mieliruokaani. Kolmasti päivässä kolme kuukautta olisi kuitenkin jo aika tiukka satsi.
Vs: Päivän =) Totta kai, jokainen tarvitsee ja ansaitsee myös oman ajan ja rauhan, mutta en ole ikinä ollut sitä mieltä, että se olisi parempaa kuin puolison kanssa vietetty aika, mitä tämä a-luokka kai tarkoittaa
Vs: Päivän =) Onko sinulla lapsia, ei tarvitse vastata, mutta minulla on ja omaan ikääni nähden todella nuoria. En tiedä miten koet vapaa-aikasi vaimosi kanssa, eikä silläkään ole mitään merkitystä minun kannalta, mutta meidän yhteistä aikaa ei käytännössä ole, ja jos saan vapaata aikaa ilman että perhe siihen liittyy, on vaan aika harvinaista, ehkäpä noin kerran kahdessa vuodessa. Karjuva naaras kuvaa sikäli vaimoani, että olen jo melko laiska osallistumaan perheen yleistouhuihin, elikkä ymmärrän hyvin vaimon marmatukset, mutta en niitä aivan hyväksy. En halua kertoa millä sopimuksilla aikoinaan suostuin vajaat 18v nuoremman naisen vietäväksi, mutta niitä lupauksia oli runsaasti alkuaikoina, nimen omaan vaimon puolelta, nyt 22v myöhemmin ne on unohdettu, enkä suoraan sanoen ole kovin energinen kaveri enää - melkoinen ristiriita jonka käsittely jääköön nyt tähän...ainakin minun puolelta.
Vs: Päivän =) Siis täh? Tunnistat, että olet laiska osallistumaan yhteisiin toimiin, etkä yritä tehdä asialle mitään vai oletko yrittänyt? No, jokainen tavallaan. T Jukka
Vs: Päivän =) Tule sitten moittimaan minua kun olet jo ylittänyt 64v ja lapsesi ovat 10 ja 12v ja vaimosi 46v. Jos et ole tuota kokenut, niin sanon suoraan, että pidä turpasi kiinni, äläkä tule ihmettelemään mitä muut tekee. Sairauksistani et tiedä mitää, eikä mulla ole aikomustakaan niitä täällä levitellä, joten voisitko oikeasti olla kertomatta mielipiteitäsi asioista joista et tiedä yhtään mitään. X*&%XX
Vs: Päivän =) Sorry Jukka, kiehahdin hieman, mutta ilman kirosanoja mielipiteeni oli totta. Rauha ja saat totta kai anteeksi.
Vs: Päivän =) Onko tämä todellista, nyt hieman tokkua touhuun, ihan kaikkea ei kannata netiin huutaa.