Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

Vs: Päivän =)

Tarjotaan peliä eläimeen.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

GRRRÄYYYYH!
    (tämä siis piristi päänsärkyistä päivääni kummasti  :D )

Liitetyt tiedostot:

2. markku55

markku55 Active Member

Tuosta tuli mieleen, että huomenna on A-luokan vapaapäivä, koska vaimo on kuitenkin töissä.

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Et siis viihdy vaimosi seurassa?

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  5. markku55

markku55 Active Member

Kuten sanoin, tuosta tuli mieleeni, ja tarkoitin tuota urokselle karjuvaa naarasta Helin Kuvasta ;)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ehkei kannata kaikkea lukea, tai yrittää lukea, rivien välistä. Kyllä joskus ihan yksin oman ittensä kanssa oleminen voi olla ihan luksusta.

7. arko

arko Member

789
    22
    18

Aivan niin,jokainen tarvitsee omaa aikaa oli sitten parisuhteessa tai ei vaikka toisille voi olla vaikeaa olla oman itsensä seurassa ja kuunnella ääntä hiljaisuuden.

8. markku55

markku55 Active Member

Heli ja arko, taidatte olla jossain mielessä sielunveljiä kanssani :)

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Niin, hernekeitto on hyvää, milteipä mieliruokaani.  Kolmasti päivässä kolme kuukautta olisi kuitenkin jo aika tiukka satsi.

10. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Totta kai, jokainen tarvitsee ja ansaitsee myös oman ajan ja rauhan, mutta en ole ikinä ollut sitä mieltä, että se olisi parempaa kuin puolison kanssa vietetty aika, mitä tämä a-luokka kai tarkoittaa :)

11. markku55

markku55 Active Member

Onko sinulla lapsia, ei tarvitse vastata, mutta minulla on ja omaan ikääni nähden todella nuoria. En tiedä miten koet vapaa-aikasi vaimosi kanssa, eikä silläkään ole mitään merkitystä minun kannalta, mutta meidän yhteistä aikaa ei käytännössä ole, ja jos saan vapaata aikaa ilman että perhe siihen liittyy, on vaan aika harvinaista, ehkäpä noin kerran kahdessa vuodessa.
    Karjuva naaras kuvaa sikäli vaimoani, että olen jo melko laiska osallistumaan perheen yleistouhuihin, elikkä ymmärrän hyvin vaimon marmatukset, mutta en niitä aivan hyväksy.
    En halua kertoa millä sopimuksilla aikoinaan suostuin vajaat 18v nuoremman naisen vietäväksi, mutta niitä lupauksia oli runsaasti alkuaikoina, nimen omaan vaimon puolelta, nyt 22v myöhemmin ne on unohdettu, enkä suoraan sanoen ole kovin energinen kaveri enää - melkoinen ristiriita jonka käsittely jääköön nyt tähän...ainakin minun puolelta.

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Siis täh?
    Tunnistat, että olet laiska osallistumaan yhteisiin toimiin, etkä yritä tehdä asialle mitään vai oletko yrittänyt?
    No, jokainen tavallaan.
    T Jukka

13. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  14. markku55

markku55 Active Member

Tule sitten moittimaan minua kun olet jo ylittänyt 64v ja lapsesi ovat 10 ja 12v ja vaimosi 46v. Jos et ole tuota kokenut, niin sanon suoraan, että pidä turpasi kiinni, äläkä tule ihmettelemään mitä muut tekee. Sairauksistani et tiedä mitää, eikä mulla ole aikomustakaan niitä täällä levitellä, joten voisitko oikeasti olla kertomatta mielipiteitäsi asioista joista et tiedä yhtään mitään. X*&%XX

15. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En minä tiennyt elämäntilanteestasi,
    pyydän siis anteeksi.
    T Jukka

16. markku55

markku55 Active Member

Sorry Jukka, kiehahdin hieman, mutta ilman kirosanoja mielipiteeni oli totta.
    Rauha ja saat totta kai anteeksi.

17. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Onko tämä todellista, nyt hieman tokkua touhuun, ihan kaikkea ei kannata netiin huutaa.

18. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Veikaisin että vaimosi ei ole syntyjään suomalainen?
    Vaikka mitä se minulle kuuluu.

19. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Ei ainakaan omalla nimellä...  =)