Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38
    Vs: Päivän =)

Mullakin 1,5 viikkoa lomaa takana. Tuntuu, että ensi vuonna on saatava loma samaan aikaan.

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Tänään on jouluaatto  :) ::) !

3. Pii

Pii

4 011
    0
    0

mykistävä kommentti .... hetken meni ennekuin ;)

4. Vs: Päivän =)

Oliskohan nyt kääntynyt vahingossa useampi kalenterin lehti kerralla...? Ai juu, eihän tänään tarvitse edes sivua kalenterissa kääntää? Eikä ole edes sienestysaika, että olisi tullut vahingossa nautittua vääränlaisia sieniä.
      No nyt hokasin! Olet syönyt SOK:n Rainbow-pannukasviksia?

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

kaikkea  ei pidä uskoa,joku ei oikeasti pidä hasselista ja joku ei siedä vaikkapa rb:ta.En loukkaantuisi jos joku sanoisi että mun kameralla ei tee mitään,itse sen tietää

6. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

"ei tee mitään " ja "ei ole kummoinen" eivät ole sama asia.

Ei ole kummoinen voi viitata statussymbolisuuteen eli niin sanottun jatkeen pituuteen tai kulmaan.

Ei tee mitään on paljon spesifisempi ilmaisu ja kuvaa lähinnä käyttökelvottomuutta ajateltuun tehtävään.

;)

7. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Kuinka kummoinen kameran pitää oikein ollakaan.  :)

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös Hasselin ja Texas-Leican.
    T Jukka

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Oi voi, te mistään mitään ymmärtämättömän sivistymättömät moukat <3. Ootte niin ihania!
    Postimies soitti tänään ovikelloa, paketti tuli!! Ihana, kaunis Hasselblad 500 c/m, Planar 80/2.8 (se vanha chrome-versio, koska se on mun mielestä kauniimpi kuin musta ja ruma versio) ja yks perä. Voi, mikä ONNI!

puspus ja kauheesti sydämiä, mul on tänään "rakastan kaikkia suunnattoman paljon!" -päivä  :-*

ps. mä tiedän, että toi vanha Planar on vanha ja jonkun mielestä jo rojutavaraa, mutta mä olen nainen ja tunneihmisenä TUNNE myös kuvaamisessa ratkaisee, noh myönnetään vielä samaan hengenvetoon että kauneus myös :)

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Siinähän on kameralle nimi valmiina :ONNI
    T Jukka

11. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Onnittelut!  Kyllä Hasselilla on kiva kuvata;  ei siitä mihinkään pääse, että sen käsittely on....  no, miten sen nyt sanoisi....  joitakin värkkejä vain on kiva hypistellä, ja Hasse on yksi niistä.  Ja onhan se nättikin.

12. Vs: Päivän =)

Naiset ovat kummallisia.

13. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hasseli on kyllä kaunis, sopii kauniille.
    Mulla on nykyään RZ, jonka pintamateriaali näyttää jämäpaloista tehdyltä, käsittämätöntä reikäkumia. Ruma kamera sopii rumalle.
    T Jukka

14. Vs: Päivän =)

Sain Nikon FG:n tyhjää pyörivän ISO-asetus rullan korjattua. Kylläpä ilahdutti. M&L olisi kuitenkin rokottanut tuostakin satasen ja 50€:n kameralle se olisi ollut aika kallis huolto. Ei muuta, mutta toi on mukavan pieni ja kevyt ja tukee TTL-salamaa (silloin harvoin kun sitä tarvitaan).

15. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Jos kuvaisin keskaria, niin Fuji 680 sopisi minulle.

- On vielä rumempi.

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

On, Hasseli vaan on mulle Se Kamera. Tässä mun versiossani on kyljessä pikkulaatta, jossa lukee 500 Classic.

Kamera kävi kääntymässä tänään jo Mustosella & Laineella perusterveystarkastuksessa, onnistuin saamaan siistin ja hyvän pelin. Ajatkin tsekattiin obiskasta ja perä on kuulemma tiivis. Runko on vuosimallia 1989, obiska 1970, perä 2000. Ainoa asia, mikä puuttuu on se pikkunappi, joka laukaisee kuilun "suurennuslasin", mutta sekin tulee paikalleen ensi viikolla. Kevyesti sormin auttamalla sen lasin saa kuitenkin ylös.

Mustosella & Laineella huippupalvelu, jos näitä hassuja viestejä luette, niin ISO KIITOS!!!!

17. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Tänään saapui Kiinasta C/Y AF confirm rinkula ja hyvin tuntuisi Planar pelittävän 450D:n kanssa.

18. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Puol yheksän kuvamaan ulos, tanssinopettaja tulee Kuopiosta malliksi :)
    T Jukka

19. Vs: Päivän =)

Hökötyksen ensilento sujui ilman vaurioita!

20. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

Olisiko hökötyksestä tai ensilennosta valokuvaa?

=)