Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. Topi

Topi Active Member

899
    190
    43
    Vs: Päivän =)

Nyt olisi muuten Rahalassa lasitavara halpaa, ainakin eilisen Hesarin ilmon mukaan.

-Topi

Liitetyt tiedostot:

2. Vs: Päivän =)

Sitä tuossa 10vee-> leimautuu muotokielelle ;-)
    Tähtimoottorin ääni on usein aika hieno, ei ihan Merlin, mutta hienompi kin DB ;-)

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Kyllä niistä föönausvehkeistäkin ääntä lähtee. Satuin kerran Utin kentälle, kun pari Hornetia lähti. Olisko ollut jälkipoltto päällä nousussa, kun liekki oli konetta pitempi.  Kenttä ei kulunut kovin pitkältä matkalta, ja melko lailla pystyyn ylös menivät.  Nehän kai pystyvät nousemaan 250 m sekunnissa, joten pilvisellä säällä niitä ei kauaa näkynyt.  Maasta pilveen 3 sekunnissa.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Niin, toi lentokuntoinen rohjake on siis Airveteran ry:n kone  ;) .

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Oy:n, itse asiassa.

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Turkkilaisella jogurtilla taitaa sittenkin olla vaikutuksensa, toisin kuin näillä suomalaisilla "syö tätä niin paska lentää" -tuotteilla....

.

Liitetyt tiedostot:

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

no lähelle meni kuitenkin. näppisvirhe, o ja r on niin lähekkäin :).

8. Topi

Topi Active Member

899
    190
    43

Joo, ääntä kyllä lähtee, tuo Fouga taisi Kymissä olla shown äänekkäin peli. Piti oikein nostaa käsiä korville. Ei se kyllä minun korvaani yhtä hienolta kuulostanut kuin tähtimoottori - sitä tarkoitin. Ehkä sitten Hornet ja jälkipoltin on toinen juttu.

Silloin tällöin tulee mieleen, että pitäisi lähteä kuningattaren saarelle kuuntelemaan jotakin sikäläistä ilmashowta, onko niitä nyt Duxfordissa vai missä, joissa hyö lentelevät toisen maailmansodan aikaisilla koneilla.

Topi

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Paita oli nurinperin päällä. Hymyilytti, kun aamu oli muuten ihan mitä sattuu.

Toinen päivän ilouutinen, ikioma Viggo vihdoin matkalla uuteen kotiin <3  :-* !!

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Inkoossa on yhdellä kaverilla omatekemä Rolls-Royce, jossa on sellainen V-12 Griffon - 36 litraa taitaa olla.  Sitä pääsee kuuntelemaan paikallisissa veteraaniautotapahtumissa.  Ei kannata kuunnella kovin lähellä.  Kuului hyvin meille sisälle, kun tuolla torilla oli joku autohappeninki.

11. markku55

markku55 Active Member

Tultiin olemattomassa myötäisessä kohti Sandhamnin maalia, kolme vuorokautta oltiin purjehdittu yhteen kyytiin ja kaikki oli väsyneitä (sitä kun luulee voivansa valvoa koko ajan;). veneitä oli eri luokista kymmenia lillumassa tuossa paahteisessa lähes pläkässä, spinnut roikkui ja porukka yritti silloin tällöin vetää niitä "lentoon" puomin kanssa.
    Yht'äkkiä päällä oli Draken, se tuli takaa ja lensi meidän yli tooodella alhaalla, kun se oli fleetin päällä, se veti jyrkästi ylös jälkipoltto päällä.
    Taisi mennä monella kalsarit vaihtoon, hyvä ettei kukaan saanut sydäriä, oltiin varmoja, että ainakin joku spinnu syttyy tuleen. En ole koskaan pelästynyt noin hurjasti, kuulo palasi pikku hiljaa maaliin saapuessamme, kun noita moottorien pakoaukkoja katseli, oli monella mielessä helvetin tulet.
    Kaveri sai todennäköisesti tempustaan varoituksen, aika moni soitti valituspuhelun moisesta tempusta.

12. Vs: Päivän =)

ESC programming card dilemma sorted out: I was having the "rotation" jumper on.

13. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83
  14. Vs: Päivän =)

Päivän muistelo:

Multa lainasi Forssassa työkaveri 15mk eikä maksanut koskaan takaisin. Toinen työkaveri sanoi että "maksaa 15mk se tieto ettei sille kannata lainata". Ja mä oon aatellut että sehän on itse asiassa niin, että niinhän noiistä pääsee, aika halvalla lainanpyytäjistä, kun ne on hiuka velkaa.
    Sama juttu nistä naapureista kun pukkaa pummaamaan viinaa. Älä anna viinaa, vaan anna joku 10e viinipullo ja sano että "ei tarvii maksaa, tuot vaan samanlaisen Alkosta mulle" Ei ne koskaan tuo, mutteivät myöskään unohda että ovat velkaa eivätkä kärtä enää. Ja mikseivät tuo? Siksi, ettei kunnon häppäveikko pysty ostamaan alkosta 10e:n punkkua, ei sielu anna periksi.

15. Vs: Päivän =)

Jeh, kuva on kuitenkin tuosta tuhkakupsta ;-)

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Oijoi, mun kamera on Suomessa  :D !Toivottavasti posti ei hannaa sitä kovin montaa päivää tai mä saan ehkä hermoromahduksen...

17. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Kerro Heli mikä kamera,epäilen keskaria t kimo

18. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Olisikohan sellainen Kameralaukun asiantuntevan raadin luokittelema ”ei kovin kummoinen kamera”...?

19. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Oooo... ne on parhaita... olen jo kateellinen.

20. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113

Nyt täytyy olla tyytyväinen viimeaikaisiin säätiloihin, 1,5 viikon aikana ei ole tullut taivaalta montaakaan pisaraa vettä ja aurinko on paistanut lämpimästi, kova tuuli on vähän haitannut mutta Se ei haittaa. :)