Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36
  2. Pii

Pii

4 011
    0
    0
  3. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36
  4. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48
    Vs: Päivän =)

Kyl kai se Sunmaid:sta parhaimmat ja mehukkaimmat tulee. Rainbowt on vähän kuivahkoja ja heikko sato. Täytyy vaan muistaa pölyttää kunnolla vaikkapa pensselillä. =D
    Mullan sekaan oon myös käynyt pihalta hakemassa muutaman lieron, et multa varmasti pysyis kuohkeana, mut niiden kakkien kerääminen sieltä ruukusta on aika vaivalloista.

5. Vs: Päivän =)

Asia on toki tähdellinen, mutta haluan muistuttaa, että minulla on heinänuha ja luulen olevani allerginen myös madon kakalle. Ainakin juotuani pullollisen Mexicon simaa, sellaista jossa oli mato rusinoiden sijaan, tuli hirmu paha olo. Heinänuha tosin helpotti :)

6. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Illalla suuntana Itäinen-Suomenlahti. Kolme vuorokautta merellä kalastelua ja mökkeilyä isohkolla miesporukalla.
    Tuulet näyttää vaan hieman ikäviltä, eli varmaan pitää osin tyytyä sisäisempään saaristoon ja luupäiden kurittamiseen, ulkovesien meritaimenten jahtaamisen sijasta.

Jospa kevätkausi alkaisi ekalla reissulla yhtä hyvin kuin viime syyskausi. Kuva:

Liitetyt tiedostot:

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

6 v-poika alkaa olla kunnossa.
    Launtaina huomasi itse pienen näppylän kurkussa, ja sanoi että kipeä. Streptokokki, penisiliiniä.
    Sunnuntaina valitti puistossa illalla nillkkoja ja kun mentiin sisään, täynnä verenpurkaumia ja turvonneet tennispallon kokoisiksi. Ei pystynyt kävelemään ja itki kivusta. Ensiapuun ja yöllä sitten Kysiin ja siellä vuorokausi tarkkailussa. Kortisonikuuri.
    Tiistaina pystyi jo kävelemään ja eilen ja ajoi pyörällä ja oltiin ulkona. Toipuu siis.

Eilen 4 vuotias oppi ajamaan ilman apypyöriä, sai isomman pyörän ja naama loisti eilen kuin Naantalin aurinko, kun pyöräili koko päivän.
    TJukka

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  10. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Polanoid.net -saitin etusivu tänään. ;)

Liitetyt tiedostot:

11. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Hieno homma ja kuva myös

12. Vs: Päivän =)

Lottosin, joten voin voittaa lotossa.

13. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Hienoa Keni! Onnittelut!

14. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  15. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Pakko laittaa tuon moottorisohvan joka kuitenkin moottoripyöräksi lasketaan, jatkoksi kuva ehdasta skootterista...

Vielä enemmän goldwingimäisiä skoottereitakin löytyy, mutta tämmöinen heittolaukaus löytyi nyt alkuun..

Liitetyt tiedostot:

16. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  17. Vs: Päivän =)

2 - 0 Nyt Rillataan!

18. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

No nyt se Blurbin kirja tuli. Se on kyllä hieno. Kaikki työryhmän jäsenet jotka on kirjan nähnyt ovat kehuneet kirjan laatua. Mä tilasin siihen paperina sellasen karkean matta paperin  ja se toimii tässä mun kirjassa. Ainostaan etukannen yhden tekstin asemointi meni mulla hiukan pieleen. No nyt pitäis tilata kirjoja lisää ja korjata toi asemointi ennen sitä. En ole vielä kokeillut saako sen tehtyä erikseen vai pitääkö koko kirja ajaa uudestaan. Niin ja kuinka menee noi tullit ja verot jos kirjoja tilaa usemman kappaleen? Jos on tietoa, saa kertoa.

Liitetyt tiedostot: