Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Päivän =)

Ulosmitataan - kirjaimellisesti.

Noita muuten minulle ei vielä ole tarjottukaan. Pidennyksiä kyllä, eikä vain hiuksiin.

2. markku55

markku55 Active Member

Jostain syystä minulle tarjotaan täällä Chat Now ja Thai tyttöjä, mistä ne tietää, että mulla on aina mielessä...;D

3. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Kaikki tietää mitä sulla on mielessä ;)

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Ihan näkemäni mukaan vaan ajattelin, sisällä saattaa olla kaikki kuvattu ja viipaloitu, niin jospa kuistilta siten jaksaisit?
    Tämä on jhuumoria juu nou? ;-)

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Jäljet kertovat....

- Tuttu neitokainen toivoi joululahjaksi Onepiecen.  Kun en tiennyt, mikä semmoinen on, niin googlasin.  Siitä pitäen on tarjouksia tullut säännöllisesti mailiin, viimeksi tällä viikolla loppuunmyynnistä ja poistotarjouksista.  Mainoksia siellä sun täällä.

Se on tätä nykyaikaa.... Tunnusta vaan.  - Tai no, tiedetään jo,  vaiket tunnustaisikaan....  ;)

6. markku55

markku55 Active Member

Tulee mulle Luottokunnankin mainoksia vaik'ei pitäis olla ongelmia ... tulossa?

7. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  8. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Päivän työ on valmis. Vedos Palazzo Ducalen suomalaistaiteilijoiden yhteisnäyttelyyn Genovaan. Isossa tilassa näyttäisi nyt keväällä olevan Miró, Steve McCarry, Fosco Maraini ja Tina Modotti. Kai joku vierailija meidänkin kuvia eksyy katsomaan.

kapa

9. markku55

markku55 Active Member

Sigman laajiszoomi odottaa postissa ja poika sai päivällä matkahuollon kautta pelinäppiksen :))

10. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Useita moottoripyöriä nähty! Kevät!

11. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Nyt halauavat lisää tuonne Palazzo Bucaleen. Mukavahan tuo, mutta vedostus, kehystys... Itsehän olen leikkiin lähtenyt. Vaan kiva kun kelpaa :)

kapa

12. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

No kyllähän polkeminen tuo sulle leivän pöytään, jos olen oikein ymmärtänyt :p ;)

13. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Päivän nakki.

14. Vs: Päivän =)

Piti oikein miettiä oonko nähnyt koko pömpeliä, mutta täytyy myöntää että perspuolelta on tullut enempi kateltua.
    Google Maps

Mutta toivoitaan sukseeta, kaupunki ainakin on omaleimainen, hieno ja tutustumisen arvoinen, vaikka sitten täältä saakka käydä katsomassa kuvasi.

15. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

juu dörty ol män

Kehoitit minua jokin aika vetämään käteen? Oliko se kuitenkin, ehkä suositus?

16. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

No niin... Eiköhän kohta avata keskustelualue: "Tumputitko tänään?"

17. Vs: Päivän =)

Voi olla, onhan täällä jo "myitkö tänään jotain?", joten olisihan se harrastajalle itsellisempää, ei ainakaan antanut halvalla ;-)

18. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

No niin.......................... siitähän avaa.

19. Vs: Päivän =)

Kurttuulisidonnaisuuksia:

poliisiherra Klute tulee ilotytön luo, istahtaa tyttöä ylemmäs tuolille ja hieroo ulkokenkänsä puhtaaksi tytön edessä mattoon.
    Tai sitten hän osoittaa ystävyyttään asettumalla takan luona istuvan lähelle keinutuoliin ollakseen kotoisasti läsnä.

20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113