Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Vs: Päivän =)

Ei helkatti.Tässähän tuntee itsensä ihan fiksuksi:)

2. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  3. opq

opq

5
    0
    0

"On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa" :) (E. Valtaoja)

4. Vs: Päivän =)

Uudet mikrot on silti aika vaikeita kapistuksia kun vertaa 20 vuotta vanhoihin. Pari kertaa oon joutunu kysymään et miten tän oikeen saa päälle. Kotona ja mummulassa on samanlaiset eikä mikroja sitten oikein missään muualla tulekaan käytettyä paria poikkeusta lukuunottamatta.
    Samanlainen ongelma oli vessan vetämisessä jossakin lentokentällä. Liian hienoja systeemejä eikä minkäänlaista selvää ohjetta missään.

5. Vs: Päivän =)

Itse asiassa vaikeat oli minusta tuossa 5 vuotta sitten, nyttemmin on on moni valmistaja palannut ainoaan oikeaan: munakellojärjestelmään. Saas nähdä milloin muutamat kameravalmistajatkin palaavat ;-)

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

7. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Esimerkiksi ongelmia liikkumisen kanssa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013032116811043_uu.shtml

8. Vs: Päivän =)

Kieltämättä jotkut mikrot on avaruussukkulan tasolla, mitä tulee käyttöliittymään.

Viikonloppuna Siemensin kosketusnäytöllinen liesi piti 5 eri ihmisen käydä vuorollaan kokeilemassa, ja ne jolla
    kuulemma oli kotona "vastaava", ei saaneet sitä myöskään päälle.

Guuglattiin suomeksi (ei löytynyt apua) ja minä sitten englanniksi (löytyi lopulta joku epämääräinen saitti), niin saatiin nakit paistettua. Suoraan sanottuna alkoi jo vähän enemmän vi*uttamaan lieden lapsilukko, ja lähellä oli etten koko kapistusta repinyt seinästä irti...

Päivitys:
    Piti ihan äsken uudestaan guuglata tuo suomeksi, eikä ihan heti apua tosiaan löydy. Hienot on tsyydemit...

9. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Robot (camera) - Wikipedia

11. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

12. Vs: Päivän =)

No jos tähän mennään niin kaikissa, joissa oli mekaaninen vitka ;-)

13. Vs: Päivän =)

Kyllä toimivakin mikro on melkoisen hyödytön. Olen varmaan 6 kertaa eläissäni moista käyttänyt, tosin ehkä saman verran vuosissa vasta omistanutkin...

14. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

15. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Monikohan täällä on tuollaisella kuvannut? Minä olen yhden kesän lähes (työ)päivittäin. Ja aina rulla kerralla nappi pohjassa - ja salaman kanssa.

kapa

16. Vs: Päivän =)

Kumarramme sinullle ;-)

17. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Tämän päivän :)  oli sitten talven ahvenenkan nosto 940 grammaan. Aiempikin oli ihan kiva 820 g.  Pari 3,5 haukea ja 2,2 kg sorvia - sapuskaa koko jääkaappikunnalle.

.

Liitetyt tiedostot:

18. Vs: Päivän =)

Khyyllä se hauki nyt olisi pitänyt studioon raahata. :)

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Juu, tai ainakin kunnon strobistin tyyliin kolmella salamalla...  No, odotetaanpa seuraavaa, otan strobokassin mukaan :)

20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Pekka Pouta:  Tästä eteenpäin jokainen päivä on lämpimämpi kuin edellinen. Näin kylmää kuin tänään, on vasta ensi talvena.