Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113
    Vs: Päivän =)

Niinhän ne väitti, että kuvat olisi otettu Stanley Kubrikin studiossa vähän ennen kuin avaruusasema 2001 kuvattiin. Perusteluina oli mm. värien moitteeton toistuminen ja tuuli, joka heilutti lippua kuun pinnalla.

2. Vs: Päivän =)

Joo, toki -minäkin olen kuullut ihan livenä kommentin: "Tiedättekö. Ilmakuoppa. Se on kohta, missä ei ole mitään"

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Tjoo, saksalainen tietotaito ja amerikkalainen raha yhdistettynä johtaa kummallisiin asioihin - niin kuin atomipommit  ja kuulennot.

4. Vs: Päivän =)

Varmaankin helpottaisi ketjun seuraamista, jos se olisi pilkottu pienempiin paloihin.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Jos Esa minua tarkoitat niin olisiko pitänyt toisin kertoa vai ilman lainausta vai olla hisskukseen?:) t kimo

6. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Sämpylää leikkasin käsissä ja viilsin sitte siinä samalla ihteeni sormeen. Kuopus juoksi veljensä huoneeseen ja hihkui: tuu kattoo, isi veti käteensä!

7. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

:)

8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Vähän kuin Ensio Itkonen kysyi aikoinaan..Mitä tapahtuu kuin työntää käden 100:n vauhdissa pihalle...vetää käteen.:)

9. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83

Samantyyppinen kokemus minulla: olin kaverini luona ja hänen n. 2-3 -vuotias poikansa otti veitsen ja alkoi leikkiä sillä. Isänsä huusi hätääntyneenä: "Älä, älä vedä käteen!"

10. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Hesarissa oli muutamia juuri ilmestyneitä lappalaisvitsejä, jos joku sattui lukasemaan.Lapin mies käveli suon yli ja loppumatkassa tuli mies vastaan kysyen...Kantoiko neva?...Ei,ihan piti ite kävellä:)       

11. Vs: Päivän =)

Hienoa huumoria pojat. Mää olen pohtinu jos nauttis ns vaihtoehto köyhyydestä ja nauttis ihan jokasesta makkaran palastakin ja niin edespäin.

12. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
  13. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113
  14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  15. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Vallattomat..hesarissa

16. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

+1

17. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48
  18. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48
  19. Vs: Päivän =)

Mukava että nykyään saa edes ppr kun joutuu töistä pihalle toiminnan lopettamisen takia (ennen ei paisuhteessa ollessa saanut). Mielummin töissä olis, mutta kunnes uusi kanootti seilaa jotta saa vuokran maksettua edes kunnes hommia saa uudestaan. Ikävä kun todella hyvä jengi ja laiva että loppuu, olisi voinut olla pitkään tässä remmissä...