Vs: Päivän =) Lue kuntoluokitus http://www.huuto.net/kohteet/rollei-xf35-filmikamera-made-in-singapore/257089200
Vs: Päivän =) Sonnerkin on ja suljin toimii! Mitä muuta voi toivoa? Tunnetusti vähän käytetty on usein parempi kuin uusi, joten vähää enemmän käytetty voi olla uudenveroinen.
Vs: Päivän =) Voisin tuosta 20 e maksaakin jos linssi on hyvä ja toimii muuten.Patterinkannen kyllä miksaa jotenkin.> päivän
Vs: Päivän =) ^ Eikö jokainen posti ole päivän ? edit. Ai niin, iloahan se myös kuvastaa. Vitsifoorumit erikseen. edit2. Ai lisäsit perään OK!
Vs: Päivän =) Eikös tuo kamera ole kuitenkin melko skarppi.Harmittaa kun möin pois aikoinaan Contax T kameran.Hävyttömän skarppi ja hiljainen pikku veijari.Päivän
Vs: Päivän =) ...joo. Myytiin noita pieniä Rollikoita muinoin. XF 35 on jäänyt vaan jotenkin mieleen epäluotettavana laitteena niin kuin myös miniatyyriveljensä 35LED. Taisivat kiertää kaikki takuuremontissa. Ehkä tuo "parempi kuin uusi" kuntoluokitus viittaa tällaiseen korjaukseen? Onhan tuosta jo yli kolmekymmentä vuotta aikaa. Risat on varmaan hävitetty tai säilyneet ulkoisesti priimoina. Toimivat, käytössä olleet kamerat saattavat olla rupisia. Tuon kanssa ollaan tekemisissä taas elohopeaparisto-ongelman kanssa. En maksaisi tuollaisesta toimivanakaan juuri mitään, saati sitten vammaisena. jk
Vs: Päivän =) Työpaikan oma pieni 8 -sivuinen lehti on painettu kiitettävän laadukkaalle paperille, ei ole syönyt sävyjä kovinkaan paljoa. Otin kaikki kuvat siihen lukuunottamatta kahta ja kuvat ovat kiitettävän isoina lehdessä. Jaetaan 30 000 talouteen. T Jukka
Vs: Päivän =) Jos kuva on huono, ei se parane sillä, että siitä tehdään iso. Eikä oikeinkirjoitus helpotu sillä, että teksti painetaan suurella.... (Foorumin käytävältä kännykällä). .
Vs: Päivän =) Kamala ilma pihalla joten kiva väsäillä kaikkea sisällä. http://www.youtube.com/watch?v=plhgp8Mn_Zk&list=UUrvSPzE5_IZNM7uHnue1QKg&index=1
Vs: Päivän =) Kas, matikka löytyi koukusta! Onpas tuossa reseptissä paljon ainesosia. Löytyisiköhän jotakin yksinkertaisempaa.
Vs: Päivän =) Kunnolla aina kokkaillaan mutta eiköhän resepteissä ole variaatioitakin. Myös linkin keskustelu viittaa siihen. En muuten muista edes maistaneeni koskaan madekeittoa. Enkä ennen saaneeni yhtäkään.
Vs: Päivän =) Perinteinen madekeitto jossa on koskenlaskijaa ja kevytmaitoa? Veikkaan ettei vuonna 1909 laitettu valkkariakaan...
Vs: Päivän =) Tällä mennään: http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Madekeitto/1135244636617 Tosin saatan hieman varioida. Maustepippuri voisi olla musta- ja valkopippuri. Purjoa en välttämättä laita. Tilliä mulla on kuivattuna.
Vs: Päivän =) Nonni! Eikun keitolle... On tosiaan aika paljon tarpeetonta reseptissä, madekeittoahan tarkoitus on tehdä, eikä lanttusoppaa. Sipulia ja perunoita - aloita laittamalla kattilaan rasvaa (voi tai rapsiöljy), kuullota sipulisilppu. Lisää vettä ja perunat pieniksi pilkottuina. Lisää made. Keitä, lisää koskenlaskija tai smetanaa, suoloja ja maustepippuria. Thats it. Haluttaessa tilli ja/tai ruohosipulilppua lopuksi maun mukaan. Mun arkisoppaan tarvitaan kaupan perunasipulisilppupakastepussi (hieno sana...), kala, smetanaa, suolaa ja maustepippureita. Nopeasti valmis ja hyvää. Kalasta kuin kalasta. Edit: Valkkarit menevät kyllä ihan keittämättäkin....
Vs: Päivän =) Kiitos vinkeistä! Otus painaa 620g. Kokeilen nylkemistä. Saakohan kamerannahat. Maustepippuriin mulla on jonkinlaista ennakkoluuloa etten ole varma viitsinkö sitä ostaa. Tuoksu ei oikein innosta.
Vs: Päivän =) Tämä kuullotusvaihe -mä olen alkanut tuossa laittamaan mausteita; esim. pippurit vomistuvat muhevasti kun niitäkin hiukan kuumassa rasvassa uittaapi. Kunhan ei polta.