Vs: Päivän =) Naapuripuistossa oli teinejä vetämässä ölppää kun kävin lennättämässä. En tiennyt riitääkö plääni meille kaikille joten huusin heti kärkeen että teillä on paras kenttä joten tungen paikalle minäkin. Siihen tuli "siitä vaa" -vastauksia, ja jatkossa: "paljonko maksaa, mistä saa ja tuleeko niska kipeeks, ja ota kuva meistäki" -ja kaikki tyttöjen suusta. Näissä tosielämän hajasosiologiatesteissä kolleja moiset ei kiinnosta, ei edes nuoria. Kiinnostuneimat on tuossa 70:n kulmilla olevia naisia ja sitten viisikymppiset on kanssa ihan äpönä. Toisena tulevat samanikäiset miehet muistoineen. Nuoremmissa vain hajanaisia kiiinnostuneita, -joten uusiksi menee kaikki harrastekirjat- ja lehdet tuolta osin ;-) No juu, vanha paatunut sosiologi toki tietää testiolojen raakuuden: pellolla yksinäinen nuori ei voi sanoa mitään, ja joukossa taas poikien sanomiset on maailman säännellyimpiä asioita (saamisen ohella -ja paljolti vuoksi ;-), koska koskaan ei voi tietää mikä on epäkuulia kavereiden ja tyttöjen mielestä. Sano siinä sitten jotain mokaamatta. Tässä tämän illan hauskat ;-}
Vs: Päivän =) Tullut tänään katselua vähän visuaalista nuorisomusiikkia, ja mietiskelin että tuleeko nuo omituiset kuviot poikien oikeaan käsivarteen vähän niinkuin karvatkin kämmeniin? ...Kai joku karvatassu tietäisi? ;-)
Vs: Päivän =) Niinpä. Raajat vain erilaisesti taskapoistoarpia kuulisti täynnä. Vai onki liekkitatskanpoistoarvet se seuraava hitti?=} Mä oon kato kasvanu aikuisten oikeesti ja ;-P
Vs: Päivän =) Hullun tuuria tai sitten ei eli seuraavaksi pari pientä tapahtumaa tältä päivältä. Kuitenkin tänään tuli liikuttua kaivosalueella missä räjäytellään kallioita (Isoja alueita, eli mistä sitä malmia kaivetaan jne). Eikös se sireeni ala huutamaan kun itse olen kyseisellä kalliolla tekemässä omia työprojekteja. Hetken mietin, eikös se aamulla sanottu että kyseinen alue räjäytetään? Taidettiinhan se sanoa ja nyt soi sireeni. Ja alue on porattu muutamalta neliökilometriltä täyteen reikiä ja osa panostettu räjähteillä. Itse olen räjäytettävän alueen vieressä eli matkaa siihen muutama kymmenen metriä. Jos ei räjähdys tapa niin kivisade tekee sen viimeistään. Hmm-m, juoksiskohan pois? Joo-o yhdellä jalalla, tottahan toki sitä juostaan. Ei puhelinta mukana, ei kehenkään näköyhteyttä. No jos sitä jatkas sitten töitä kun ei ole järkevämpää tekemistä.. No onnellisena ajelin sitten kotia päin, mielessä pitsa ja jäätelö sekä samalla katselen nättejä flikkoja kaupungilla. Eikös siinä edessä pakettiauto vedä jarrut anttilan edessä olevalla jalankulkija viivaston luona, itse onneksi sain jarrutettua. No auto lähtee ajamaan eteenpäin ja otan hiukan muutaman metrin enemmän etäisyyttä. No silta ylitetään ja samassa pakettiauton valot on punaisena ja hikipäässä taas painan jarrua pohjaan ja saan pysähtymään ennen kuin kuuluu ikävä rusahdus. No meikä funtsii että hajospa toiselta rengas yllättäen. Paskat, kolmen auton ketjukolari edessä ja itse melkein neljäntenä perään. No ei kai se auttanut muu kuin lähteä se jäätelö ja pitsa syömään siitä. Ps. Ai niin se räjähdys tapahtui, mutta kauempana. Ja se kyseinen alue missä itse olin niin oli peruttu siltä päivältä vaikka aamulla olikin että se räjäytetään.
Vs: Päivän =) Aika mustaa: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807318037548_ul.shtml Jos tuo ei ole suomensukuinen tyyppi niin jo on kumma! ;-\
Vs: Päivän =) Menee oikeastaan eiliselle, mutta nyt vasta ehtii asiasta mainita. Sain siis poliisin avustuksella varastettuja kameraroippeita takaisin. Hieno homma!
Vs: Päivän =) Mie oon tuon mukaan saimaan-norppa. Kotoa on rantaan muutama sata metriä Tämä on hyvä päivä kun sain antibiootteja ja yskänlääkettä. Katotaan jos kohta pystyis olemaan ilman ibumaxia edes päivän. Yskää ja kuumetta ollut vajaan viikon. Sain myös uutta lasitavaraa. Zeiss on valmistajana. Onkohan nää zoomit kun on moniteholasit? Joo, minulle hyvä päivä. Tehtaan sairaskassalle ei ihan niin hyvä päivä
Vs: Päivän =) Karhu Ursus arctos Pituus: 135 - 250 cm<COLOR color="green"] siihen väliin juuh</COLOR>, häntä 5 - 15 cm <COLOR color="green"]täytyypi mitata ;-)</COLOR> Paino: 60 - 230 kg<COLOR color="green"] no siihen väliin juuh</COLOR> Elinikä: 30 - 40 vuotta<COLOR color="green"] ehkä, ehkä</COLOR> Olet karhu! Ulkoiselta olemukseltasi saatat olla hyvin sympaattinen, mutta tarvittaessa osaat hurjistua. <COLOR color="green"]jaa mää vai ?</COLOR> Olet elämän rennosti ottava ja mielipuuhaasi onkin nukkuminen. <COLOR color="green"]On muuten maailman toiseksi halvin harrastus</COLOR> Suomen suurin petoeläin on elintavoissaan hyvin joustava. Kylmässä pohjolassa karhu vetäytyy ravinnon puutteen vuoksi talviunille lokakuun ja huhtikuun ajaksi, kun taas etelämpänä Euroopassa karhut jättävät nokoset väliin, mutta sovittavat ruokavalionsa kasvispitoisemmaksi. Karhun pesä voi olla hiekkarinteen luolassa, muurahaispesässä, maapuun alustassa tai kivilouhikossa. Metsän kuninkaan reviiri saattaa käsittää muutamia satoja neliökilometrejä. Karhu on niin suuri, nopea ja vahvakyntinen, ettei sillä ole muita vihollisia kuin ihminen. Mesikämmen ei kuitenkaan näe yhtä hyvin kuin esimerkiksi toinen metsien peto ilves, mutta se haistaa ja kuulee erinomaisesti. Karhun kulkutapa on lönkyttävä käynti, joka ulospäin saattaa näyttää kömpelöltä. Otso on kuitenkin ketterä, ja se voi juosta yli 50 kilometrin tuntinopeudella. Vaikka karhunaaraat parittelevatkin useiden urosten kanssa, sikiönkehitys on karhulla viivästynyt ja pentuja syntyy vain yhdestä kolmeen.
Vs: Päivän =) Tulos: 'Olen karhu! Ulkoiselta olemukseltani saatan olla hyvinkin sympaattinen, mutta tarvittaessa osaan hurjistua. Olen elämän rennosti ottava, ja mielipuuhaani onkin nukkuminen' Jaaha... En kyllä ole ikinä pitänyt itseäni kovin sympaattisena, vaimo varmaan nauraisi räkäisesti jos mainostaisin itteäni sellaiseksi. ...muuten toi voisi vaikka täsmätäkkin.
Vs: Päivän =) Olet hauki! Viihdyt parhaiten omissa oloissasi ilman muiden seuraa. Et ole erityisen vaatelias ruoan tai asuinpaikan suhteen. Sinulla on taipumusta pienempien kiusaamiseen, tuittuiluun ja mököttämiseen. Hauki on suurikokoisimpiin kaloihimme kuuluva aggressiivinen petokala. Hauki on jurottava yksineläjä ja hyökkäävä saalistaja, joka väijyy uhriaan rantakasvillisuuden sekaan sulautuneena. Hauki ei juuri nirsoile apetta kyttäillessään... Öhöm, no kaipa sitä sitten ollaan. Pitää ruveta etsimään kai sitten niitä kiusattavi, kun nuo kaksi muuta taidan jo osata.