Vs: Päivän =) Onneksi ei tarvitse seurata digikameroiden kehitystä ja menettää niiden takia yöuniaan. Vanhanmallisella rungolla kuvaa muutaman vuoden, ja katsoo sitten tilanteen mitä on tarjolla.
Vs: Päivän =) ;-) Joo, ei näitä 10 000 mummoa maksavia ihan viitsi jatkuvaan tiirailla, varsinkin kun rahanipun teoreettisen kädessäolon realisoituessa voisi olla tähdellisepääkin hankittavaa ;-D
Vs: Päivän =) Kyllä näin. Digijärkkärit ovat ollleet jo kauan riittävän hyviä lähes joka käyttöön. T Jukka
Vs: Päivän =) Tai sanotaan että tasaisen huonoja: eikä ole vielä odotetavissa parannusta joka innostaisi.
Vs: Päivän =) ...ja sitä uusien parannusten kehitysnopeutta hidastaa entisestään kameroiden, etenkin kalliimpien huippukameroiden kysynnän lasku, eikä entinen rahoitusmalli eli halpojen räpsykameroiden myynti enää vedä entiseen malliin, kun kännykät korvaavat ne. Mutta hetkonen.... eihän tää nyt oikein =) -keskustelulta vaikuta.
Vs: Päivän =) Valokuvaajaksi opiskeleva tyttäreni Jannica sai kahden kuukauden valokuvaajan harjoittelijapaikan Hufvudstadsbladetista! Kaksi kuukautta lehtitalossa tuo varmasti mukanaan sekä kokemusta että runsaasti työnäytteitä. Hyvä HBL, huippujuttu!
Vs: Päivän =) Minuun sattui todella herkullisesti Saunalahden mainos, jossa upporikas ääliö on teettänyt uudet saunan lauteet kullasta ja perslihan sihistessä lausuu jotain tähän tyliin: "Laatuun on pakko totutella." ;-)))
Vs: Päivän =) Mulla on ilmeisesti nyt käynyt näin. - Ei haittaa. -johan minä 6½ tuntia nukuinkin. Tällainen kuvasarja oli kaverin fb sivuilla: Taipaleen paviljongissa olen tanssinutkin. http://alleycat.kuvat.fi/kuvat/Julkiset+rakennukset/Taipaleen+Hotelli/
Vs: Päivän =) Viime kevään kodin muuton jälkeen on vihdoinkin saunapimiö toimintavalmiina. Viimeinen vaihe vaati ainoastaan hieman vesijohtoa ja viemäröintiputkea rautakaupasta (arkistopesuria varten) sekä noin tunnin verran askartelua, mutta jostain syystä en ole vaan saanut sitä tehtyä aikasemmin.
Vs: Päivän =) Hiven kade. Menee keväämmelle että kykenee, ja aika extempore että kerkee. Mut toivossa on hyvä jne...