Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

Vs: Päivän =)

3 tunnin studiosessio takana 28 kipaletta 8x10 ruutuja pitäis kehittää :)

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Täytyy sanoa että meni setti oikealle miehelle.Oletko ottanut tiukkoja kasvopotretteja/herkullisia pinnakkaisia?

2. Vs: Päivän =)

Tänään otin myös tiukkoja kun oli 360mm käytössä ja tuolla pysyy jo vääristymät kurissa.
    Pinnakkaisia olen muutaman tehnyt kyllä niistä maukkaita tosiaan tulee

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

No kukas määrittelee sen etten olisi?

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  5. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Pääsee kohta Kallioon kaljalle!

6. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

Ekat rollikalla otetut kuvat vedostettu. Hianoo jälkee kun vaan osais ton valotuksen ja kontrastin säädön tossa hommassa. Mutta kokoajan paranee, sain jo mg-filsuilla sinnepäin mitä tavoittelin.

7. Vs: Päivän =)

Asiaa.

Just oon tiskannu ja loiventanu. 2-3 isookylmää kävis nyt.
    V.MS

8. markku55

markku55 Active Member

Tänään pääsin vihdoin hienolla ilmalla kuvaamaan Hangon rantoja, tyttö lähti mukan kun poika perui. Molemmilla E-PL1, tytöllä kittizoomi ja minulla Panan 14mm F2,5 prime.
    Tuntuu olevan ihan hyvä polttoväli tuo 14mm, muutaman kerran olisin kaivannut hieman laajempaa ja pari kertaa hieman pdempää, mutta eipä tuo paljoa haitannut.
    Tunnin kuluttua alkoi korvia hieman nipistellä vaikka pakkasta ei paljoa ollutkaan, eli kotiin ja kuvia katsomaan.
    Kiva hetki tyttären kanssa :D

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Jalka kesti jo pimiössä olemisen tosin kuvan teko kesti ainakin tuplaajan.Saksin 8x10 negasta 5x7 koneeseen cropin:)

10. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38

Päiväkävelylle postiin, koirien kanssa.
    Noutamaan Mamiya Sekor C 35mm f/3.5 linssiä ja filmilähetystä.

11. Vs: Päivän =)

Hesarista kysyttiin saisivatko käyttää mun kuvia ilmaiseksi. Ihan kuvituskuvina, niistä ei makseta kun ei ole tilattu. Arvatkaa annoinko... ;-)

12. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Mää osaan vieläkin luistella (no ehkä liioittelua - paljonkin liioiteltu;D ) . Ei ehkä kolmois-salkov luonnistu mutta molempiin suuntiin kulkee, kääntymään pystyy ja pysähtyy ennen seinää.
    Lisäksi tällä viikolla mulla on aikaa kokeilla uutta kakkulaa. .... samalla varoitan mahdollisesta kuvaripulista.

13. Vs: Päivän =)

Heh. Itse huomasin kun vajaan nelöjänkymmenen vuoden päästä sain hokkarit jalkaan, että muuten menee, mutta olisi hyvä jos olisi maila kädessä. Lisäksi huomasin senkin, että kiihdytykset ja hidastukset ovat helpompia kuin luisutella menemään.

14. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Mulla on selkeästi rohkeuden puutetta. Tuo maila olisi hyvä apu.

15. Vs: Päivän =)

Tai joku muu vastaava.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Et antanut.
    T Jukka

17. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mäkin arastelin luistelua.
    Syksyllä menin pipolätkään, joka on 2 kertaa viikossa. Siellä pelataan kiekolla jäähallissa, ei saa kohottaa, maali suoraan syötöstä ja paitsiot huomioidaan. On mulla kypärä ja raksahanskat suojana. Tänään kyllä tilasin ristikon kypärään.
    Aluksi jännitti ja vähän pelotti. Tällä hetkellä en tiedä mitään hauskempaa kuin suo tunnin ja vartin jäävuoro. Eilen kun viideltä loppui, nyt jo odotan, että olisi torstaina klo 21 ja taas vuoro....
    Tässä välipäivinä käyn kyllä pari 1.5 tunnin hiihtolenkkiä.
    Mukavasti on maha pienentynyt tuosta syksystä ja yleiskunto noussut todella paljon.

18. markku55

markku55 Active Member

Ostin viime vuonna uudet hokkarit, ekat oli hankittu yli 50v sitten, ne oli poisheitettyinä edelleen liian pitkät jalkaosaltaan, mutta liian kapeat, joten käsittämättömät muodoltaan (Hienot tsekkiläiset luistimet, sitä edelliset oli ns. Nurmekset). Tänä talvena poikani (10v) halusi kokeilla noita uusia, ja ne sopi kuulemma ihan ok, no niin nyt ei ole enää edes hokkareita.

19. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113