Vs: Päivän =) No, se niistä miuruttavista mummoista. -Mulla tilttasi aamulla kahvimylly. Olin jo aika epätoivoinen että pitääkö tässä lähteä ulos aamukahville ja aloin ropata sitä värkkiä, samalla kun kolme pentua kiipeää koipea yläs niin alkoi jo päässä suhisemaan ;-) Onneksi kekkasin häiriön syyn -ja pennutkin heti alkoi näyttää söpömmiltä!
Vs: Päivän =) Postipaketti Englannista tuli kaksi päivää nopeammin lähi ärrälle, kuin paketti Seinäjoelta. Hyvä Itella
Vs: Päivän =) No nyt kun on Rolleicord "street"-kamerana niin pitää kai ostaa joku iloisen värinen baskeri päähän ja UFF:ilta kulahtanu nilkkamittainen poplari... notta tyyli pysyy... vai HÄH??? Voiko tuolla ees WCC:n huppari päällä ees kuvata?? ;-p
Vs: Päivän =) Cool! http://www.vivas.fi/evol-tekee-pienennettyja-kerrostalomaalauksia-ympari-kaupunkia-katso-hienot-kuvat/
Vs: Päivän =) Musta baskeri sopii poplarin kanssa, tai sitten lierihattu. Ja tietenkin se Rolleicord. "Iloisen värinen" baskeri Rollein kanssa ei ole hyvä. kapa
Vs: Päivän =) Ekat rullat puolen vuoden elämänvastusten jälkeen kehitetty. Kai sitä pian uskaltaa vaikka jatkaa räpsimistä...
Vs: Päivän =) Hitsit, hommasin kanssa rolleicordin mutta en tullut ajatelleeksi näitä pakollisia lisävarustehankintoja
Vs: Päivän =) Kun tämä genre on hiukan vieras, niin kysyn asiantuntijoilta. Minulla kyllä on Rolleicord ja musta baskeri, mutta kävisikö semmoinen nilkkapituinen öljykangastakki? Se ei taida olla ihan eurooppalaista tyyliä, Australiassa tehty.
Vs: Päivän =) Kameralehden josain 70-luvun alun kannessa oli kaveri pitkäliepeisen (vai sanotaanko pitkähelmaisen?) takin kanssa (tyylikkäästi auki) lierihattu päässä ja jos muistan oikein joku kottaraisenpönttö jalustalla. Tämä oli sellainen tarjontaluettelolehti joka ilmestyi aina alkuvuodesta. Nyt olen muuten sitten perunut Kameraseuran jäsennyyteni tämän vuoden alusta ja samalla tietysti loppuu lehdenkin tulo - ei sureta kauheasti
Vs: Päivän =) Minulla on tuollainen, tummanpunaruskea pitkä öljykankainen englantilainen ratsastustakki, ainakin siinä on ne hihnat koipia varten, ja Rollei. Tässä alkaa päästä piireihin. Se Irwin-hattu tosin puuttuu, joka paskeria paremmin sopisi genreen.
Vs: Päivän =) Rolleicord-kuvaajalla täytyy olla myös riittävää jäntevyyttä hallita tukeva kolmen pisteen kuvausasento.
Vs: Päivän =) Tosa on jo neljä.... kaksi jalkaa, perse ja olkapää. Tarvitseekö Rolleicord-kuvaaja laskutaitoa?
Vs: Päivän =) Polaroid on kuuminta hottia. Niinpä kamera kannattaakin vastaavasti tehdä jädetikuista: