Vs: Päivän =) Raahasin ahkiolla retkeilykamaa ja kuvauskalustoa läpi lumisen metsän, vain päästäkseni toteamaan että salamalaitteiden akut olivat dööd. Jaa minäkö yksinkertainen, nyt en ymmärrä?
Vs: Päivän =) Mun filmicanuuna teki temput jojen jääl.....patteri loppu ja mä viikolla sen ostin. Takuusen saa mennä.
Vs: Päivän =) No nyt oikein tutkailin tota filmicanuunaa. Se tosiaan lopetti kuvaamisen pihalla ja kun tulin sisään oli vain 2v patterissa jännitettä. No päivän kun se patteri oli lämpöösessä oli jännitettä 4v mutta sekään ei riitä laukaisemaan. No mullahan oli se varaparisto ja kokeilin johan laukes ja siinä on 6.8v uutena. No nyt kun oikein tarkkaan tihrustin niin se mittari vilkuttaa aina eikä se sammu millään konstin. Ainoastaan patterin ottamalla pois. Se kerpele suuttu ku ostin Leican. No olkoot sitten hyllyssä.
Vs: Päivän =) kävin minäkin tänään maisemaravintolassa syömässä. Näkee sieltä Rantasalmelle hyvinkin. Sori tämä kiipeilykuva... piti ottaa vitkalaukaisimella ja en ole ihan ketterä enää
Vs: Päivän =) No nuo on jo kirpeät pakkaset. Kokemus varmaan käydä aamulla ulkohuussissa aamupaskalla, paljoa kehtais selailla päivän lehden fingerporia kaikessa rauhassa. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2266374/Oymyakon-coldest-village-earth-Temperatures-drop-71-2C-locals-wear-glasses-freeze-faces-school-shuts-falls-52C.html?ICO=most_read_module
Vs: Päivän =) Viemäri oli pahasti tukossa. Vaimo oli jo kutsumassa putkimiestä, mutta sain itse avattua :=)
Vs: Päivän =) Homer on päässyt arvoiseensa paikkaan ;D http://www.pimpettes.de/index.php/2010/08/04/pinocchio-tattoo-penis-luge/
Vs: Päivän =) Vedetön wc... eiks se olis sitten pelkkä c? No, onhan sitä kofeiinitonta kahviakin, ja tupakkaa, joka ei ole tupakkaa. Kameralaukun mainoksia: .
Vs: Päivän =) Tapahtumakalenteri Tervemenoa Emman näyttelyyn kaikki Helsingissä olijat ja kävijät. Emma valmistuu maisteriksi. Öljyväritöitä.
Vs: Päivän =) Muistan kun kakarana mietin etä ai ne tekee jossain Vedet Ö:llä Vitalista ...kun mainostettiin että Vedet Ö:n Vitalis.
Vs: Päivän =) Selvänäkijä saa paikan - jos tietää, mihin ottaa yhteyttä. (Ilmoitus Etelä-Suomen Sanomissa, siis Lahden paikallislehdessä)
Vs: Päivän =) Otin kovan haasteen: Aloin opettelemaan Stevie Ray Vaughanin versiota Hnerixin Little Wingistä, eka säkeistö hallusta. T Jukka