Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: Päivän =)

^ Toimiiko tuo agar agar (rakenteen tai maun puolesta) paremmin kuin liivate?

2. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38

Liivate on hankalaa saada toimimaan alkoholin kanssa... agar toimii paremmin ;)

3. Vs: Päivän =)

Joo, mä koitin nuorena tehdä herkullisen makean viinihyytelön, mutta ei onnistunut ;-)

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

OK, hyvä tietää.

5. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36
  6. Vs: Päivän =)

Aika mojova leiri tuo, ilmeisesti se persleiri. Jengiä kuin pipoa. Pari ylempääkin leiriä erotin.
    Siinä kun näkyy porukkaa kaupamassa ylös, tarpomassa lumessa, niin ihminen vaikuttaa kyllä tosiaan maailman herralta ;-)

7. Vs: Päivän =)

Tässä demokratian ja itsenäisyyden murhan ajassa onnistuin kehittämään muutaman rullan Ektachromea C41 kemiassa, näyttää onnistuneen ihan hyvin.

8. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Hjuu, aloin jo eppäillä että jäbällä on jotku ihme mountaineer-lasit päässä millä näkyy...meinasin tulla lumisokeeks ennenku löyty! On toi kyl aivan oma rotunsa...
    On se suuri ihminen, herra ja hidalgo :)

9. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Pitkasta aikaa paassyt kuvaamaan kunnolla taas laakafilmia. Kasikin kestaa jo kaluston kantamisen ja kasittelyn :)

10. Vs: Päivän =)

Onneksi olkohon :D

11. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Eukko voitti jostain nettikisasta nokian lumialuurin, jonka antoi mulle joululahjaksi. Ihme hannuhanhi? No toi tuurijutska on kyl påp, Nokiasta paha mennä sanomaan....

12. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Merenrantamaisemakuvaajan jouluinen yllätyslahja: Sukat ja kengät ovat merivedellä pestyt ja laakaakaan valottamatta! :)

13. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

AUTS..mutta yritystä on ollut kuitenkin.

14. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Kiitollisena yllätyslahjasta vaihtamaan kuivaa jalkaan ja takaisin valottamaan ne laakat -prkl :)
    Aurinko oli tällävälin mennyt pilveen, mutta onneksi pilkisti taas, kun olin takaisin kotiovella. Pitänee lotota.

15. Vs: Päivän =)

-24 lumista ja hiljaista, lenkillä portugalin vesikoiran ja jämtlannin pystykorvan kanssa. Oli vauhtia :)

Savustuspönttö on täynnä lohta, kellarissa jouluherkkuja vaikka kuinka. Skidit rakentaa piparkakkutaloja.

Mun puolesta Joulu voi alkaa.

V-M

16. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Oliko aalto vai lipeäminen ?

5v sitten plutasin mereen kuvatessa... nojasin jalustaan, jonka jalka petti alta... tai ei jalka vaan jalan alla oleva törmä. Kamat ja kuvaaja rojati reilu puolmetriseen veteen. Kosteen kylmää oli kotiutua :/

17. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Jäästä läpi niin että morkonat soi :)

18. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

mulla oli sama tilanne lähellä, teki mieli mennä niemeen, johon yleensä on päässyt maata pitkin. Olin vielä pimeällä. Vesi on ollut niin korkealla, siinä on vieressä koski ja iso virtaus. Kopaisin jalustalla veden päältä ja totesin, ettei mikään kuva ole jalkojen kastelemisen arvoinen -25 asteessa pimeällä.
    T Jukka

19. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

No etkös juuri eilen kirjoitellut, että kuvaajan tulee kylmä kestää?