Vs: Päivän =) -"mulla meni työpötä ihan metkaksi. Muutin kai jotain asetusta ja nyt en saa ikkunaa siirettyä" -"mitä mahdat tarkoittaa. ota kuva siitä näytöstä"
Vs: Päivän =) Ulko-tuunattu ja korjattu Elinkan EL 500 tuli huollosta. Eilen klo.14 aikaan tilatut paperirulla ja musteet tuli aamupäivällä. Mukavan nopiaa toimintaa.
Vs: Päivän =) Johan tässä on muutaman kanssa yksreitä vaihdettu ja mietitty mitä aiot! - Tais siitä olla myös lehdessä.
Vs: Päivän =) Eikä tässä vielä kaikki. Reilu 1.5kk farssin jälkeen kaupunkifillari on _valmis_, koeajettu ja suorastaan lentää, italialainen nahkasatula paikallaan, juomapullotelineet poistettu...vaikka ne oli aika kätevät toisaalta kts kuva. Keskiö vaihtuu vielä kunhan vanha on ajettu louskuks. Veronpalautuksia on tulossa ja pikkubonaritkin. Ja nyt kippis, ydinosaamisen pariin V-MS
Vs: Päivän =) Nuorempi poikakin haluaa nyt luisteluun Huomenna vanhemmalla peli savonlinnassa T Jukka
Vs: Päivän =) On vain yksi Chuck Norris https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fdwC4vhc594
Vs: Päivän =) Kuvaan pääasiassa Nikonilla.. mutta nyt kun mietin niin kaikki mun palkitut/näyttelyissä olleet on kuvattu Canonilla..
Vs: Päivän =) Kuvasin emännän puupiirroksia. D800 ja 55/2,8 Micro-Nikkor. Vanha käsitarkenteinen rutku. Vaan tekipä hienoa jälkeä. Yllätyin. Kapa p.s. Emäntäkin oli tehnyt, en yllättynyt.
Vs: Päivän =) Yksi leica kammu myyntivarastosta hävitetty+kilkkeet halavalla..(niille jotka epäröivät mielenterveyttäni sain tarpeellisen voiton ja se siitä. Pääasia että tavara vaihtaa omistajaa, eikä jää kaappeihin homehtumaan! Myyn yleensäkkin kamat oikeaan hintaan, en pyri saamaa maksimaallista voittoa, kuolinpesän tuotteista, näin taataan hyvä mieli myös ostajille)) Viimein sain tilattua unelma kamerani vähän käytettynä Aatulandiasta.. Odotellaan sormet syyhyten unelmieni täyttymistä..
Vs: Päivän =) Sain päivitettyä Garminin kartat. Parit soitot tukeen ja monivaiheinen yritys tuotti tänään tulosta
Vs: Päivän =) Olympus XA varmasti, koska hienompaa kinokoon mittaetsinkameraa on vaikea kuvitella olevankaan
Vs: Päivän =) Juu! Jahka saamme sen digitaalisena, voidaan sanoa että sähkö on, jossain mielessä ohittanut kemiallisen grande valoricén. Jos tuollainen sana on.
Vs: Päivän =) Siisti tzygä, surlyn keula o mageeee ja noi juomapullot kirsikkana kakussa (telineillä ei tee mitn . OnneaPonnea omistajalle!
Vs: Päivän =) Kyllä mä väitän ja olen varma, että saan XA:lla ihan yhtä huonoja kuvia kuin millä tahansa muulla ja päinvastoin.
Vs: Päivän =) Ei ole! *lausutaan eestiläisittäin* Se on Olympus XA jossa on kontrastikas mittaetsintäppä.