Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    Vs: Päivän =)

Aamulla pääsin ulos Marian Päivystyspoliklinikalta. =D

Päivän =( voiskin sitten olla sydämen rytmihäiriöt, vaikka 22-vuotisiin on aikaa kolme viikkoa.

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Toskana kutsuu... aamukoneella Milanoon josta auto alle ja nokka kohti etelää :D

...kyl se tästä.

3. Vs: Päivän =)

No mikä ettei ;-}

4. Vs: Päivän =)

Haa, lasifirmasta löytyi 1 kaappaile T2-pakuuni sopivaista tuulilasia, josta tietty voisi .-( osastolle laittaa sen että joku viksu oli sen parkkipaikalla kivellä rikkonut.

...nyt kun vielä löytyisi tuulilasiin uutta tiivistettäkin jostain. Ja miksei muihinkin ikkunoihin.

5. Vs: Päivän =)

Aiemmin kiroomani auto sai viimein leiman, nyt kelpaa taas huristella. Luottokorjaamoni äijät lupasivat laittaa ihan pienen laskun tulemaan postissa, paljonko se sitten lieneekään. 

6. Vs: Päivän =)

Olin täyttämässä paperi printteriin, kun sisältä kuului outo kililää. Jokin oli irti ihan selkeästi. Päätin kallistaa irtokalut ulos ja kappas vaan, luukusta rupes ropisemaan kolikoita! En ole vielä kerennyt kokeilemaan voisko tuolla tulostaa enemmänkin rahaa, ehkä jopa seteleitä, mutta toivo on korkealla!

Sitten on ihan kiva taas pitkästä aikaa viettää keikatonta päivää ja kuunnella gurun luentoa. Eikun ei, olihan  mulla yks pikainen keikka sen jälkeen, mutta viikonloppuna saa chillata ja nyt ei tarvi ainakaan parkkirahoista olla huolissaan enää :)

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
  8. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Viiminen yövuoro ja sitten taasen neljän vapaat.. ehkä pärräileekin ehtii!

9. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Pitää alkaa lukemaan otsikotkin kahteen kertaan: "Jutta Urpilainen valittiin selvin päin Sdp:n johtoon".

10. Vs: Päivän =)

Ja sitten ihmetellään miksi nuoriso on pihalla? ;-]

11. Vs: Päivän =)

Sain vihdoin uuden pokkarin sukeltaneen tilalle :)

12. Vs: Päivän =)

Jäätelöpaketissa onkin uusi tuulilasi. nan nan naa ;-]

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

En ihan taida tajuta mutta mutta...

Kyllä minäkin olisin TOSI iloinen jos tuulilasi olis jäätelöpaketissa. Meidän safiraan tarttis uusi sellainen.

14. Kaarne

Kaarne Active Member

1 359
    0
    36
  15. Vs: Päivän =)

Mun VW-paku näyttää litran vaniljajäätelöltä.
    Siinä ei muuten ammattilaiselta mennyt kuin 15s. poistossa ja puoli minuuttia laitossa. Mulla meni kauemmin saada auto käyntiin  ;-]

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

En oikein keksinyt muutakaan paikkaa laittaa tätä. Pitäs varmaan tehdä joku oma aihealue tällaisille.

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jaahuu, meikä lähtee vkl:ks merelle jos vaan sää suosii eikä sada liikaa. Arvatkaa kuvaanko!

18. Vs: Päivän =)

Mun kaveri osti just purjeveneen ja saatan tehdä samoin :) (vähintään kostoks kun en kuitenkaan provinssin kerkeä)

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jep Valtsu, purjeet on se ainoo ja oikee tapa liikkua saaristossa :). Tonne Turun saaristoon ois tarkotus mennä, harmi, ettei tuule tarpeeksi ehkä että ennättäis Jurmoon :(

20. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Et :p