Vs: Päivän =) Ei kai joidenkin mahdollisten esivanhempiesi minkäänkaltainen uskonnollinen suuntaus voi juuri mainitsemaasi "terveeseen" narsismiin vaikuttaa ? Paitsi antisemitistien mielestä. Ja sitähän et kai sentään ole ? Edit : Toivottavasti ...
Vs: Päivän =) Mitäs uskontoa tuo nyt sitten on ? Mutta kiitos, yhtäkaikkki. Viihdytkö sinä itse itsesi kanssa ?
Vs: Päivän =) Eiköhän tuo ollut mulle tarkoitettu ? Jokin nyt hieman kai ärsytti Sakkeämmää ja Hän katsoi tarpeelliseksi hieman näpäyttää ? Ei yhtään sattunut. Ihan metka "päivän =)", tavallaan ja tavallaan sitten ehken taasen ei ... - Kiitos =)
Vs: Päivän =) ??? ... Ok. Ei tämä ole niin kauhean "vakava" ketju - tämähän on "päivän =)" ? Vast'edes voikin ehkä henk.koht. itkut, kiukuttelut ja harmit kertoa yksäreillä ? Hauskaa (=)) illanjatkoa ja väljempiä myssyjä kaikille ... - E
Vs: Päivän =) Vaikka myssyttelisit kuinka - ei se ole pätkääkään minun vallassani - joten anna palaa - kuten diggaat. Itsehän myssysi päätät ja itse niistä vastaat - kuten jokainen omistaan ...
Vs: Päivän =) Masa & Ruupola 5.10.2012 -Aika keli! -Sanos muuta, jaksaa sataa. -Sanovat että pahalta näyttää kun ei enää jaksa imeä. -Sitä minäkin olen futsinut, että siitä tulee katasrrooffi. -Ei kai taas ajatus vähän liidä? -No siitä se lähti tosiaan, ja ajattelin josko se ruotsalainen, semmonen tantta-seksi olisi sitten ratkaisu? -Tantta-seksi? Tarkoitat kuitenkin kai intialaista tantra-seksiä? -Ai? Ei kai! Mut ruotsalaiset tykkää seksistä, tantatkin? -Eiköhän suomalaisetkin tantat tykkää. -Ai, ei ne mulle vaan ole moisesta kertoneet. -Noo. En pidä ihmeenä jos sinulle ei joku seksi-elämästään avaudu. Mistä yleensä keksit moisen tantta-seksin? -Kai mä ooon aina niin luullu, aikoinaan jo näin semmoisen kuvakirjan: "Tant Berg och tunnelbana-u-uu". -Tä? Siis joku lastenkirja? -Niin kai sitten -Oletko lukenut sen? -En, en lukenut lapsenakaan paljoa. -En ihmettele. Lukeminen kun kasvattaa. Toisaalta, lukeminen kehittää myös mielikuvitusta, etkä ole todellakaan sitä vailla. Itse asiassa päinvastoin; lukemalla olisi kuvitelmasi kariutunut pahasti. Tieto lisää tuskaa. -Ai? Varmaan kirja olisi ollut kuitenkin kiva, kuin myös se "Tant Berg och ralli banaan". -Tiedätkö. Olen sanaton.
Vs: Päivän =) Tästä tulee hyvä syksy. Ensin tulee John Waters muutaman leffansa kanssa Suomeen vierailulle ja tänään ilmoitettiin että Paul Verhoeven tekee myös visiitin. Pitänee käydä katsomassa Robocop isolta kankaalta herran visiitin kunniaksi. http://www.hs.fi/kulttuuri/Elokuvaohjaaja+Paul+Verhoeven+Helsinkiin/a1305603660256
Vs: Päivän =) Tää on yhtä jatkuvaa väärinkäsittelyä koko finnilän nettitouhu. Epäilen vahvasti että monet tämänkin foorumin kaunaisuudet ovat alkaneet väärinymmärretyistä kirjoituksista. On pikkusen otettu kärsiinsä (ihan väärinkäsittäenkin, usein) ja sitten - pikku hiljaa - on jutut alkaneet paisua kuin mätien nautojen mahat ? Ihminen on ihan luonnostaan joskus semmoinen vekkuli turhaan loukkaantuja-otus =) (Paitsi minä ... Edit : Tämä oli vain kevytmielistä teoriaa.
Vs: Päivän =) En ole antisemitisti. Olisihan se hassua jos olisin kun sanon olevani jonkin verran juutalainen. Uskonnollinen suuntaus ei varmaan vaikuta itsessään jälkipolviin mutta kansanryhmän genetiikka kyllä. Kun kerran juutalaiset suvut ovat kauppiaita pitkälti ja kun tiedämme ettei mikään jatkuva voi olla mahdollista ainoastaan ulkoisien tekijoiden vaikutuksesta, niin juutalaiset ovat muotoutuneet silloin myös geneettisesti kauppiaiksi ainakin hieman enemmän paremmiksi kuin muut keskimäärin. En tiedä onko esivanhemmissani juutalaisia. Tuskinpa varsinaisesti, vaikka mistä sen tietää kun Härkätie kulkee Someron kautta Turkuun ja reittiä Pietarista Tukholmaan on vaeltanut yhtä sun toista kulkijaa... niin jos geneettisen merkkinsä onkin joku juutalainen sattunut maahan jättämään? Enemmänkin viittaan juutalaisuudellani siihen kuinka kauppaa tehdään. Mutsikin vanhoilla päivillään näyttää tykkäävän kaupankäynnistä. Osti muunmuassa ihan ylimääräisen talon kun kerran tilaisuus oli (otti lainaa ja lapsuudenystävä myi edullisesti - eihän sinne tule edes vettä sisään mutta talo kuitenkin) ja autoakin haluaisi taas vaihtaa vaikka nykyinen on ollut vasta 8 vuotta. Toinen asia on Ior Bock tyylinen suomalaisten sanojen avaus. Juu-tala. Se on sellainen kyllä-tyyppi. Jos tahtoo sanoa ensimmäisenä 'kyllä' ihmisille erilaisissa tilanteissa, silläkin on kyllä jännästi kaupantekoa edistävä vaikutus. Se pitää toki tulla luonnostaan ja siihen pitää olla kasvanut elämässään, jotta se toimisi mutta toisaalta samaa voi lukea joistain ohjeistakin. Muistan sellaisen ohjeen että jos haluat että sinua kuunnellaan vastatessasi, aloita aina jollain asialla josta olet samaa mieltä, myönnä jotain. Jo itsessään pelkän 'kyllän' sijoittaminen aloitukseen aikaansaa toivottua vaikutusta hieman. Missä on päivän . Olkoon vaikka Härkätien tapahtumat vuosisatojen saatossa! edit Onhan juutalaisia Suomessa. Minäkin tunnen yhden. Lisäksi mutsi kertoi että kun asuivat isobroidin ja faijan kanssa Turussa ennen syntymääni, heidän naapurissaan asui juutalainen kauppiasperhe. Uskon kuitenkin että faija on biologinen faijani. Yhdennäköisyyskin on suuri. edit2 Yhdennäköisyys nykyään tuskin on enää suuri kun faija haudattiin jo -96.
Vs: Päivän =) Kiva, ettet ole antisemitisti ! Mutta tiedäthän, että monet historian tunnetuimmista antisemitisteistä ovat olleet itse "geneettisesti" aika vahvastikin juutalaisia ? Ja juutalaisuus on kyllä OIKEASTI juurikin uskonto - ei mikään "rotu". Pseudotiedepropagandistit voivat tietenkin väittää mitä vain ... Itse en noista ihmisryhmiin liitetyistä stereotypioista juuri perusta ja monet yleistykset ovat suorastaan jopa vaarallisiakin (kuten tämänkin aiheen historiasta voimme oppia). Esimerkiksi itse en juuri rahaa kitsaasti säästele - vaikka omaankin skotti"verta". On myös ruotsalaista, balttiansaksalaista, hollantilaista ja vaikka mitä geneettistä perimää ... _____________________________ edit : Minä olen varmasti huonoin "kauppamies", mitä tiedän - lättään yleensä vain rahat kouraan ja painun ostoksineni tieheni, laskematta yleensä kaupassakaan edes vaihtorahoja. Mutta se, että olen silti hengissä tässä mammonaa palvovassa ja kaikenlaista huijaamista lähes jumaloivassa nykymaailmassa, olkoon tämän päivän =).
Vs: Päivän =) Joo. Jätin kanssa lainauksen pois, kun luulin viestin menevän suoraan jatkoksi. Mutta, mahtuipa siihen yksi väliin, ja logiikka tietysti katosi. - Vahinko on rajallinen, kun ei sitä niin paljoia ollutkaan...
Vs: Päivän =) Noin aloin minäkin epäillä vahvasti - kun tarkastelin kirjoituksien sisältöä, latauksien aikajanaa ja loogista jatkumoa (siksi tuosta nettikirjoitteluiden väärinkäsittämisten yleisyydestä jo kirjoitinkin). Eikä se olisi haitannut, jos olisi ollut oikeinkin ymmärretty. Ei kevyisiin moitteisiin ja pikkuisiin piikkeihin kukaan sentään kai ihan delaa (=)) ? Pyydän kuitenkin anteeksi. (Myssyjä on syytä tosiaan venyttää) - E