Vs: Päivän =) Mää olen N <SIZE size="2"]<SIZE size="2"]IIIIIIIIIIN</SIZE></SIZE> <SIZE size="4"] L</SIZE> <SIZE size="5"]O</SIZE> <SIZE size="6"]M A</SIZE><SIZE size="7"] L L A</SIZE>
Vs: Päivän =) No ihan tarkasti ottaen vasta huomenna alkaa ,mutta työvuoro loppui äsken. Ja mun edellisestä kesälomasta on melkein viisi vuotta!
Vs: Päivän =) Ha, niin mullakii lomaa viikko. Piti olla duunia, mutta työpaikan vaihdon yhteydessä jäi viikko vapaata väliin. Mukavata!
Vs: Päivän =) Tänään Juvolan kolmasluokkalaisille on opetettu että pitää kunnioittaa toisten uskomuksia.
Vs: Päivän =) Mää luulen että sanan tässä muodossa vaikka horoskooppeja ja perjantai 13 yms. ehkä silti vars. uskontoa...
Vs: Päivän =) Piti käydä hakemassa lähimetsästä kastikeainesta täksi illaksi, mutta tollahan määrällä ruokkis koko kylän (20 litraa suppareita)
Vs: Päivän =) Kävinpä taasen metsässä. Oli kuuma! Ehkä viitisen kioa toin suppareita, 500g mustatorvisieniä ja saman verran kanttarelleja. Eikä siinä kaikki. Sain myös liikenneopetusta. Hyväitsetuntoinen Mitsubishi-katumaasturikuski halusi näyttää Märyn moottoritieliittymässä kaksipyöräisille nöyryyttä ja kaunista ajotapaa. Mitsubishikuskin ei päämääräänsä päästäkseen tarvinnut kuin: ajaa ylinopeutta, kiilata edessäajajaa, ohittaa sillalla, jättää ohittamisaikomus vilkuttamatta ja ohittaa risteyksessä. Mutta mitäpä sitä ei suomalainen teksi hyvän tavan opettamiseksi?
Vs: Päivän =) Jos ette tienneet mistä tulee termi "Oligarkki", voinen kertoa sen: -Anna garkkki! -Ei ol garkkii! -Oli sul äsge garkkii! -Oli oliii, mut ei öl enää. Mä söin gaige itee, hahaa, tietengin! -Olet sääki yks oligarkki.
Vs: Päivän =) http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284469_498865700143592_1911212654_n.jpg Mää olen pikkuhiljaa etsimässä pientä kirkkaanväristä autoa... alkaa taas tulla kilometrit täyteen tolla nykyisellä; pitäis olla sellainen minkä saan helpostiparkkiin
Vs: Päivän =) Normaaleille, ilman katkeruutta autoihin suhtautuville vinkiksi, termi kotilo on mopoilijoiden väännös sanasta auto ;-)