Vs: Päivän =) No onhan kyseisen setin kuvia mennyt yhteensä jo aikaisemmin lähes samalla hinnalla, jotta kyllä veneen bensat ja meneet ajelessa bisset on maksettu Edit Kyse on siis käyttöoikeudesta, kuvan omistan edeleen itse.
Vs: Päivän =) Mites sulla Jartsa toi veneily yleensä; kumpi kuluttaa enemmän (euroissa) nesteitä, vene vai kippari?
Vs: Päivän =) Olin menossa keikalle harvinaisen hätäisen ja sekavan briiffin kanssa pikkaisen pallo hukassa ja vielä todella tiukalla aikataululla, eli jo kiire seuraavalle keikalle myöskin. Piti kuvata yhtä ministeriä yhden vakioasiakkaan lehteen (pidetään homma anonyyminä, mutta ihan tunnettuja molemmat). Olin ilmoittautunut respassa ja vaksi ohjasi portista eteenpäin ja rappusia ylös. Hetken palloilin siinä ja mietin, että mihis sitten kunnes tuli tutun näköinen tyyppi vastaan. Olin siinä sitten, että "moro-moro, miten menee". Ajattelin, että oli tuosta asiakasfirmasta kun oli niin tutun näköinen. No se sitten kyseli, että mitä etsin ja tuumin, että NN ministerin sihteeriä, kun pitäis niitä kuvia ottaa ja sihteerille ilmoittautua. Se sitten huikkas, että tule vaan tännepäin, täältä se löytyy. Sitten odoteltiin hetki ja päästiin viimein sisään kun sihteeri ilmoitti, että "ministeri on valmis". Kappas vaan, tämä "asiakasfirman" tyyppi olikin kuvattava henkilö. Istui siinä 100 neliön työhuoneesssa kuninkkaan pallillaan. Vähän hävetti, mutta olin vaan muina miehinä. Ihan hyvä setti tuli
Vs: Päivän =) Onneks mun kukkaro on ihan tyhjä niin ei haittaa vaikka sen joku tahtoiskin viedä . Hauskaa. Kone varmasti putoo tai ellei putoa niin ainakin kaapataan. Tiiä häntä, kumpi on pahempi asia :-[
Vs: Päivän =) Tuubi? Mua ahistaa tollaset tuubit . Toi oli paha tuubi... Taidan tarvita enemmän kuin kaksi hömpsyä.
Vs: Päivän =) Korkeintaan neljä ettet ala laulamaan ;-] Koita saada ikkunapaikka niin on muutakin tekemistä kuin tuijottaa edellistä tuolia. ja pokkari käteen niin saat kuvia lennolta.
Vs: Päivän =) Joo, neljä vaan. En mä laula muutenkaan, ei hätää. Ikkunapaikka on pakko aina saada, että näkee kun siipi hajoaa. Ennättää nääs valmistautua asiaan. Pokkaria mulla ei ole. Mutta kameralaukku lähtee kyllä koneeseen. Voi perhana, maha menee sekas
Vs: Päivän =) Laukku sit jalkoihin niin saat kameran esiin. Emot ei tykkää jos ne näke kameran sylissä nousussa. Älä näytä ;-) Jos maha jännitysoireilee niin Jäägermeisteriä masuun. Tokenee kummasti. Mulla on taskumatti aina reissuilla povessa. Tosin sen joutuu tyhjentämään johonkin ennen turvatarkastusta, joten ei kannata olla täysi pullo ettei mene ihan huumorin puolelle ;-D
Vs: Päivän =) Mikä siinä lentämisessä niin jännittää, jos sieltä alas tullaan (tai kun tullaan) niin se tapahtuu joko hallitusti (kuten yleensä) tai sitten vähemmän hallitusti. Ja jos se siipi nyt sattuu irtoomaan siinä lennon aikana, niin se on aika sama ehditkö sä nähdä sitä vai et, lopputulos on kutakuinkin sama Hyvää matkaa vaan Heli, ei se putoa.
Vs: Päivän =) kerrostalon viidennen kerroksen parvekkeelle satoi lunta. Ei siis rakeita, eikä vettä, vaan ihan leijalevia lumihiutaleita. Nopeastihan ne suli, ei edes maanpinnalle ehtineet, mutta nauratti silti