Vs: Päivän =) Ok, mulla juttu meni seuraavasti: -salamalaite remote-mode -kamerasta (d-200) menu -custom setting menu -braceting/flash -built-in flash -commander mode -built-in (--) eli kytkee sen "pois päältä" -group A (M) ja tästä valitsee mieleisen asetuksen nyt voit säätää kameraa Manual-modessa just niin ku tykkäät. Kaikki toimii --> suljinajat, aukot, valotuksen ja salaman kompensointi. Highspeed sync:
Vs: Päivän =) Mukavasti sieniä on jo löytynyt tälle vuodelle, eikä muuten haittaa muutama hirvikärpänen yhtään kun tulee ämpärit täynnä pois mettästä.
Vs: Päivän =) Sama, suppiksia ja mustatorvisieniä alkaa olla jo riittävästi. Eikä yhtään hirvikärpästä oo näkyny. Mut sienestäminen on niin mukavaa touhua, että pitäis päästä vielä käymään.
Vs: Päivän =) Huh, studio-/harrasteajoneuvojentila vihdoin viimein valmis.. Nyt voipi vaikka autoja kuvata sisällä, sivuovet aukeavat mukavasti sivulta. Ensiviikolla vielä listat+sähköjen viimeistely, sekä kaffeehuoneen lattiankuakelointi/pimiöntilat, niin avot! Tiloja voin myös vuokrata, jos tarvetta on. Kamera-/studiokalustonkin vuokraus onnistuu. Pajan pitäisi olla täysinvalmis marraskuun lopulla.
Vs: Päivän =) Pääseehä sitä, suppareita anakin on lumeen asti. Omat metsät jo tyhjiä kanttarelleista, pitäisi löytää uusia paikkoja tuhottujen tilalle -on nimittäin kuusi sienimetsää vuodessa kadonnut omasta paletista. Ei silti, menee terapian puolelle homma, meillä on vielä viimevuotista satoakin aika mojovasti jäljellä.
Vs: Päivän =) Teini viikonlopun jälkeen: -"Mua lähellä oli tää erottinen läheisyyskokemus joka ruokki mun minuutta ja toi ihan ihmeesti voimavaroja arkeen." -"Aha. Menit sitten runkkaamaan suihkussa?"
Vs: Päivän =) Karri koira ei tke Miten lie kuuntelin tään mutta helkatin hyvä tarina jos maltatte kuunnella
Vs: Päivän =) Onneksi olkoon! Minä en ole läheskään yhtä onnekas. Sain 3 + 1 oikein ja peräti yhden euron. Tulin ikävä kyllä luvanneeksi kalliin lahjan jos voitan lotossa. Sopimuksesta unohtui valitettavasti määritellä voiton vähimmäismäärä.
Vs: Päivän =) kolme huisin hauskaa ja tuloksekasta työpäivää takana.... oon varmaan muistanut mainita että parhaat työkaverit .....
Vs: Päivän =) Niin.... en ehkä ole onnekas arvonnoissa ja lottovoitosta on aikaa - mutta arjen jutuissa ! Tytöllä selvästi kyselykausi ....." Mitä tarkoittaa kuolettavan hauskaa" .... "Ravintoketjun huipulla" ... "kissanpäivät".....
Vs: Päivän =) Metsästäjä tutkinto läpitte! Voi alkaa käymään metsällä kavereiden ja papan kanssa, se kun on aina seuraa ollut vailla. Enää ei tartte yksin lähteä mikäli ei sitä halua!
Vs: Päivän =) Tänään ajattelin ruveta hommaan.... osa 2 Portaikon korkealle seinälle tulossa koko seinän korkuinen korkkitaulu. (en mää näitä kaikkia oo juonu)
Vs: Päivän =) Ensimmäinen miljoona-asunto Varkaudessa myynnissä ainakin minun 9 vuoden aikanani. http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/p ... 41.1882721"]http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13467842074150&itemcmd=move3&listSize=35&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1882721 Vähän pieni on kyllä tontti, 53000 neliötä