Vs: Päivän =) Juu, itse vein pari pukupussillista talvipomppia ja pölynimurin juuri, pompaut istuimelle ja imuri jalkojen väliin...jalat eivät ylettyneet maahan, mutta maan sijaintihan tiedettiin.
Vs: Päivän =) http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s480x480/8101_10151017156364823_1468309893_n.jpg Oopperat on omalta osaltani tältä kesältä huolehdittu, ensimmäinen ilta oli kaunis ja ihana, viimeinen päättyi upeaan kuutamoon... loistava porukka, huippuhetkiä paljon... päällimmäisiksi jäi Esa Saarisen poskisuudelmat.
Vs: Päivän =) Hienoa, mulla täällä yksi tuttu sai luvan toimia hammaslääkärinä on ja Kuopiossa ollut koulutuksessa=työelämässä jo yli vuoden. Nyt siis tasavertainen lupa. T Jukka
Vs: Päivän =) Sitkeys palkittiin jälleen. Vuosien enemmän tai vähemmän aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin löytämään uudet alkuperäislasit Leitz Focomat IIc -suurennuskoneeni negatiivipidikeelle. Itse asiassa löytyi kokonainen negapidike lasineen. Oman pidikkeen toisessa lasilevyssä on ärsyttävä pieni jälki joka välillä näkyy 6x6 vedoksissa. Ruotsista löytyi tämäkin aarre. Jeee!!
Vs: Päivän =) Nokialaisen navi herkutteli, reitillä Hirvensalmi-Salo se halusi etä olisin jäänyt kiertämään tätä lenkkiä: Google Maps
Vs: Päivän =) Kannattaisko ne kartat ja se softa joskus päivittää? =) Uusissa navteqin aikaisissa kartoissa tuntuu toimivan hyvin. Vanhemmissa tuli joskus ihmeellisiäkin reittiehdotelmia. Kerran ajatti sellaiselle kärrytielle, et piti lopulta pakitellen tulla takas isommille teille. Toinen eksoottinen ehdotus oli kun motarilla ilmoitti yht'äkkiä, että käänny nyt vasempaan. En kääntynyt. Sen verran kunnioitan sitä keskikaidetta.
Vs: Päivän =) En ihmettele että Windows 8:aa veikataan katastroofiksi. Esittelyvideo antoi aika sekavan vaikutelman, no onneksi itselläni ei tarvetta moiseen.
Vs: Päivän =) YLIVOIMAISESTI PÄIVÄN JOS EI VIIKONKIN PARAS =) Uups! Naisen paidan napit lentelivät drifting-auton kyydissä
Vs: Päivän =) Niinpä, tiukka ryhmämme saisi aluksen taatusti marsiin, saahan se yhteisnäyttelynkin pikavauhtia järkättyä...
Vs: Päivän =) Keittiön kaakelointi etenee, lieden asennuksen osalta soisin samaa etenemää -mutta eiköhän se tästä ;-]
Vs: Päivän =) Tuosta mitään tajuamatta totean että vain 220volttinen uuni; seinien kaakelointi tässä sähkö/kaasuvetojen lisäksi hidastaa...