Vs: Päivän =) Työllisyystuet eivät ole tuhlaamista, koska kaikki lähtee kiertoon, vai onkohan työttömissä paljon näitä kunnioitettuja rahanhaalijoita, mikä kyllä nostaisi heidän arvostustaan kokoomuksenkin sisällä ;-D Sinänsä suomalaiselle luonteelle on erittäin ominaista olla katellinen työttömille.
Vs: Päivän =) Coenin veljesten "Menetetty maa" olikin hyvä nykylänkkäri! Paikoin samanlaista tunnelmaa kuin Peckinpah klassikossa "Tuokaa minulle Alfredo Garcian pää"
Vs: Päivän =) Räkä räkä räkäääää! ;-) Käsivarsissa mutaa mutta ajelu sujuu. Eipä varmaan olisi neljä vuotta sitten kukaan lyönyt vetoa että kisassa on: Suomi Puola Suomi liput tangossa ;-)
Vs: Päivän =) Unohdin hehkuttaa kun lauantain paikallislehdessä oli kokosivun matkajuttu Amalfista ja kuusi mun kuvaa, jee! Taittokin oli oikein onnistunut.
Vs: Päivän =) Postilaatikosta tupsahti Susan Sontagin "Valokuvauksesta". Jokohan tämä kappale pysyisi hyllyssä...
Vs: Päivän =) Onpa osattu TV -ohjelma kerrankin nimetä sisällön mukaan: kanava: Voice, ohjelma: "Killer Karaoke"
Vs: Päivän =) Ikuisen säästön laki: kun menet Lidliin ostamaan litran halpaa maitoa, ei mene kuin 80e kaikkeen tarpeelliseen. Siis 80e säästöä! ;-) Tuli ostettua mm. Agfan tulostuspaperia ja mp-huppu -puhumattakaan kolmesta eri jäätelöstä ja muutamasta salmiakkilajista. Lidl, meet halpaan.
Vs: Päivän =) Kauan jo olen haaveillut yhdistä kalliista kengistä, joihin opiskelijana ei ole todellakaan varaa. Tänään löysin ne 4 eurolla kirpparilta, minun kokoa ja oikeaa väriä <3
Vs: Päivän =) "- Minulla oli se käsitys, että tekstareissa on kyse työasioista, Kokoomuksen Marja Tiura ihmettelee julkisuuteen pullahtanutta kohuviestiä Aamulehdessä. " ;D
Vs: Päivän =) Meikä ei ole koskaan osannut ostaa mitään sieltä, haahuilut pöljänä vaan käytävillä ja ihmetellyt ihmeellisen värisiä pakkauksia. :-/ T. siwan kanta-asiakas
Vs: Päivän =) Ilta-Sanomat pyysi Tiuralta kommenttia aiemmasta kommentistaan: [QUOTE> [/QUOTE]<SIZE size="60"]Lainaus Ilta-Sanomat 29.3.2008 s.5</SIZE>
Vs: Päivän =) Ihmeellistä kateellista narinaa taas töllössä, kun ei haluta että katsatustoiminnalla rikastuu ;-D Miksei kaikki perusta omaa rahasampoa? Kysyn vaan ;-]
Vs: Päivän =) Kaverit eilen ja tänään.. pizza uunissa ja olut kädessä.. kohta futistaki .. hymyilyttää pitkästä aikaa.
Vs: Päivän =) Niinpä. Saattais olla aika harva tuo katsastusasemien verkko, jos siitä pisneksestä ei saisi jäädä mitään käteen yrittäjälle. Se on sitten oma juttunsa, onko ylipäänsä tolkkua yksityistää lakisääteisiä viranomaistoimintoja.