Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Vs: Päivän =)

Viimeeks kun kravaattia piti käyttää, katsoin internetistä ohjeen :)Mutta siitäkin on jo niin monta vuotta, etten osaa solmia. Ja intistäkin on liian kauan, jotta taito olisi pysynyt näpeissä.

Onneksi parempi puolisko on koulupuku-maasta, joten osaa kravaatin vaikka silmät ummessa. Jos joskus taas joudun sellaista käyttämään.

2. Vs: Päivän =)

kaksi asiaa opetin kolmelle pojalleni aika aikasessa vaiheessa: Dokaamisen jalon ja kohtuullisuuden taidon sekä kravatin solmun tekemisen, herrasmiehen jaloja taitoja kummatkin. Sitten kolmannen, aika äkkiä näitten jälkeen: Kortsun käytön ja syys siihen: jos aikoo herrasmiehenä jatkaa, olis syytä hallita tuo kolmaskin...

3. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Mun faija opetti mulle paidan silityksen ja housujen prässäyksen.
    "Nää hommat täytyy osata tehdä itse, kun ei naisiin ja piikoihin voi luottaa. Hutiloivat, etenkin kun mies on lähdössä ilman naistaan ulos asioimaan paremmissa vaatteissaan."

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Lasten kanssa hoploppiin, siellä näkee aitoa iloa.
    T Jukka

5. Vs: Päivän =)

Rouva joskus purnas kun mä en itte silitä paitoja. Sanoin sille, jostain lainaten, ettei kukaan mieti että onpas sillä ryppyinen paita, vaan että onpas sillä huolimaton vaimo kun antaa äijän kulkea noin ryppyisissä vaatteissa.

Rupes paidat oikeneen...

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Laita nyt kaverin yhteystiedot ylös;  voihan se olla että selkä taas joskus kipeytyy.

7. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Eipä taloudessa ole edes matkasilitysrautaa kummempaa.. Kun ei kukaan sitä kuitenkaan käyttäisi =)(tarkemmin ottaen, onhan lisäksi mun eurolla ostama vanha silitysrauta jota käytän printtien oikaisuun)

8. Vs: Päivän =)

on ne, lisäksi kolleega sivisti sitä sanomalla: "ei sun muuten tartte taksia sitten tilata muutamaan kuukauteen tähän osoitteeseen, voi olla että tullaan joukolla hoitamaan tää asia"  -Kunnon Bandidos meininkiä...

9. Schind

Schind Member

493
    1
    18

Pitkästä aikaa oli mukava laukoa kaupungilla mustavalkoista menemään. Filmirulla, joka on ollut kamerassa viikon päivät, loppui hetkessä kesken. Eikä tietenkään ollut vararullaa mukana kun on ollut taas vähän hukassa se näkemisen taito.
    Tänään löytyi kuvattavaa muutaman askeleen välein. Niin se on päivästä kiinni.

10. Pii

Pii

4 011
    0
    0
  11. Vs: Päivän =)

Ja lisää ostettu Nokian osakkeita, kun halvalla saapi..
    1300€ suli jo edellisestä ostosta harakoille, perskules..
    Toivottavasti joskus aavistus nousuakin tapahtuisi, tai sitten koivusta kapsahdetaan katajaan...

12. Jusnu

Jusnu Member

120
    2
    16

Henkisesti valmistautunut huomiseen leikkaukseen.

13. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Rentoutta.

14. Vs: Päivän =)

Voitteko kuvitella Kimi Räikkönen on raapinu muniaan Ibizalla !
    Aikamoista...

15. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Kyll määkin mutta Asikkalassa.

16. Vs: Päivän =)

Pääsikkö tästä harvinaisesta teosta lööppeihin ?

17. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Naapurin vanha emäntä oli pellon takanta asti nähnyt ja kylällä sitten rolli.

18. Pii

Pii

4 011
    0
    0

xD*tirsk* Ibitza on kyllä coolimpi paikka siihen kuin Asikkala - sori.

Tänään mun Aurum saa pohjaansa uuden maalin =D

19. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 14 Maaliskuu 2019
  20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Tunnen (tai ainakin tunsin) Asikkalasta muutamankin tyypin, jotka juuri muuta eivät tehneetkään.  - No, joskus pari keppanaa...