Vs: Päivän =) Kymmeniä vuosia mp-kokoontumisajoissa käynyt työkaveri. Mutta älä usko, ota selvää. Käy vaika mp-liikkeessä, siellä niitä käy paljon -kun eivät keksi pyörillään mutakaan kohdetta ajelulleen ;-)
Vs: Päivän =) ;-) En taida viitsiä selventää aivan selvää viestiäni. Jos kuitenkin väität etä minä puhun psko, nin sehän ei pidä paikkaansa, minä vain toistan mitä kaipaamasi lähde on sanonut. Hän siis mielestäsi puhuu pasko. Miksi edes haluat kuulla lähteen, jos kuitenkin syytät viestintuojaa? ;-) Ja jos et halua lähteen tietävän vastaväitteestäsi, niin se on ihan ok ;-D
Vs: Päivän =) Mää onneton menin ja unohdin mun monopodin dösään. No soitto dösälafkaan ja äsken hain ständin matkahuollosta. Minä kiitän ja koitan parantaa tapani, villalangalla ranteeseen tai kaulaan kenties. Dementia taitaa täälläkin kohta olla tosiasia
Vs: Päivän =) Ymmärrän kyllä, että akateemisen tutkimuksen aiheena tuo saattaisi olla sinusta tärkeä ja olennainen ;-)
Vs: Päivän =) Ilon ja riemun päivä:verottaja ei millään tahtonut uskoa että vanha äijä tekee vielä tosissaan valokuvaprojekteja ja rahoittaa niitä ajamalla limusiinia. tartti kirjanpitäjän oikein laittaa selvitykset siitä että on pidetty neljä näyttelyä, laitettu usealle foorumille jatkuvasti kuvia , hankittu materiaalia jotta tämä olisi mahdollista, vaikka mitään tuloja ei tästä toiminnasta vielä ollut osoittaa. Tuli uusi verolappu: entisen € 4889,- tilalle on nyt maksuunpantu 102,- euroa Huh huh, järki voitti "investointeja tuleviin näyttely ja kirjaprojekteihin" olivat nuo avainsanat...
Vs: Päivän =) Onneksi olkoon, tuo on aivan eri suuruusluokkaa tuo summa Itsellä hymyyn on syytä (toivottavasti), makkarin rempan loppu alkaa häämöttää
Vs: Päivän =) Se periaate on myös tärkeä, kun toinen aktiviteetti tuo rahaa ja toinen vie rahaa, nyt katsotaan kokonaisuutta eikä toista paanna tuhlaamisen ja harrastamisen piikkiin...
Vs: Päivän =) Tuolla palstalla mainittiin Ikean pahvikamera. Ovat myös sotkeutumassa hifiin... http://teamcoco.com/video/32813/new-ikea-uppleva-is-a-snap
Vs: Päivän =) Helsingissä on järki voittamassa Guggelbüro-asiassa. Ei tosin mitenkään liian nopeasti ;-)