Vs: Päivän =) Jee, eipä paskempaa... koko talvi on välillä hierottu persettä nahkapenkkiin ja laitettu roposet jonoon ja jemmaan. Nyt on jäät ja lumet lähteneet ja painutaan Belgiaan taas hakemaan yksi herkku joka on belgian rekkareissa mulle etsittynä..Kyl mä maar voin laittaa kuvia vaikka autobahnilta sitten nopeusmittarilukemista...
Vs: Päivän =) Ihanaa - laitteleppa sitten taas kuvia foorumille _______________________________________ Pariisin Varpunen : Ja sitten asiaakin : Mukava kevätuutinen tuo taidevalokuvan myymisjuttu ! On kyllä hieno juttu että kotimaisen valokuvan arvostus noin rahallisestikin mitaten nousee, eikö vain ? Kaikkien alan ihmisten etu ja ilon aihehan se on ? Tämmöinen pikku harrastelijakin melkein jo suunnittelee oikein uusien kuvien ottamista (lahjakkaiden sekä menestyvien taiteilijoidemme innoittamana) ...
Vs: Päivän =) Juuri totesin että pakko olla noin kallis kun on kaksi puolikasta liimattu yhteen hienosti ja kiiltää niin perkeleesti.
Vs: Päivän =) Kyllä, toi on hieno. Ja luultavasti ihka oikea filmikuva vieläpä. Olispa mielenkiintoista nähdä millainen tuo paikka on luonnossa. Luultavasti aika huomaamaton ja tylsä? BTW: mites tuollaiset valokaappidiat, kauanko kuva kestää siinä haalistumatta?
Vs: Päivän =) Paljonhan sitä ajellaan ilman leimojakin,meilläpäin on ainakin yks kaveri jolla ei ole ollu ikinä korttia ja ajelee niin nokkapystyssä kaupan pihaan harva se päivä.
Vs: Päivän =) Niinpä. Poliisilla on kuulemma käytössä kameroita joilla ne näkee liikenteessä vauhdista jos auto ei ole katsastettu.
Vs: Päivän =) Eri asia voiko ne niitä käyttää, koska siihen tarvitaan varmaan melko raskaan byrookratiakoneiston veivausta.
Vs: Päivän =) En ole koskaan oikein tosta meidän nykyisestä kulttuuriministeristä tykännyt, mutta nyt tuntui tulevan ulos ihan asiaakin. http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/04/arhinmaki_arahti_luovan_tyon_tekijanoikeuksista_3424870.html http://www.hs.fi/politiikka/Arhinm%C3%A4ki+ei+kannata+estoja+verkkosivuille/a1305560510740
Vs: Päivän =) Näyttävät voivan; vaimolle tuli postissa selvityspyyntö. Oli onneksi käyty vikalista hakemassa ja saatu kuukausi ajoaikaa.
Vs: Päivän =) ihan samaa teknologiaa jolla ne saa nopeustutkan kuvasta tiedot skannattua.. Mulla oli tuo viimeisin rellu tuontikilvissä ja se käsittely jatkui ja jatkui. hain jatkokilvet, nuo punaiset muoviset , mutta en ehtinyt liimata paikalleen. lainasin autoa tyttöystävälle, ja niinpä tietenkin poliisi pysäytti, siirtokilvet menneet umpeen.. Onneksi olin tytölle sanonut että uudet on rekisteriotteen välissä. matka ei jatkunut ennenkuin vanhat pois ja uudet tilalle.
Vs: Päivän =) Joko me saadaan katsoa ne? Hopi hopi....hiukan vauhtia siihen prosessiin...täällä odotetaan jo.