Vs: Päivän =) Mites nää muut veijarit jotka onnittelivat syntymäpäiväsankaria? Est oli tuskin ehtinyt kakkukynttilät puhaltaa kun ehti jo huolestua mun vakaumuksesta Hei, nyt pojat käsi sydämellä totuus esiin!
Vs: Päivän =) Käsi sydämellä : Mitään kakkukynttilöitä en ole puhallellut. Ja se onnitteleminenhan oli "satiiria". Mutta jos toivottaa kaikille onnea, kai sinne mahtuu mukaan aika monta semmoista, joille ei joidenkin mielestä kertakaikkiaan sovi onnea toivotella ? Onnea nyt vielä kuitenkin.
Vs: Päivän =) No niin. Onnea minulle. Lahjaksi sain kortin vuodeksi valokuvataiteen museoon ja Pekka Laihon muistelmat.
Vs: Päivän =) Tänään on kansainvälinen levykauppapäivä. Vähän keinotekoista, mutta hyvä syy lähteä kuluttamaan rahaa töiden jälkeen... Ja kivijalkaliikkeitä kannattaa tukea niin kauan kun niitä vielä on. Helsingissä on toistaiseksi hyvä tilanne vaikka noita parin vuoden välein häviääkin.
Vs: Päivän =) Löydettiin hattivatteja. - Vanhoja tehdasvalaisimia. Olen muuten ihan hyvässä hapessa vaikka lipsahti 15½ tunnin työpäivä.
Vs: Päivän =) Eikun vuan, piti ostaa vielä viikkorahoilla hieman lissää, kun halavalla saapi. Meni syteen tai savveen.. Palataan vuoden piästä ihmettelemään, menikö sijjoitukset kankkulankaivoon ;D
Vs: Päivän =) Nyt myös lapset koirat ovat vastustamassa median ajojahtia. http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/336919/Kourallinen+mielenosoittajia+paheksui+median+ajojahtia#.T5LQjpV82Io.facebook
Vs: Päivän =) Oppilaiden matinea meni hyvin, nyt lastenmusiikkiprojektin pariin. Kokonaista kaksi viikkoa aikaa... T Jukka
Vs: Päivän =) Jyväskylästä Turkuun äidin hautajaisiin. Poikettiin Loimaalle etsimään kukkakauppaa. Ei löytynyt. Aikataulu alkoi olla tiukassa ja navigaattori kännykkään päälle, jos vaikka Turussa löytyisi oikotietä perille. Kolme kertaa se vei harhaan. Lopulta löysimme lähelle ja saimme ostettua kukat kahdeksan minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Kukkakaupasta ohjeet ja pikakurvaus ylinopeutta hautuumaan kupeeseen. Lennossa teksti kukkakimpun lappuun ja etsimään kappelia. Oli onneksi lähellä. Minuuttia vaille ehdittiin etupenkille sisälle. Niin tuli äiti siunattua viimeiselle matkalle ja meikäläinen siinä muitten ohessa. Nyt takaisin kotona. Että semmoinen päivä. Surun keskelläkin elämä on täynnä komiikkaa. kapa
Vs: Päivän =) Kyllä kuvaamisellakin tienaa http://www.nelonen.fi/uutiset/kulttuuri/uutinen/suomalaiskuvaajan-teos-huutokaupattiin-ennätyshintaan Ja tässä itse kuva. http://www.bukowskis.com/auctions/F162/473-ola-kolehmainen-trappan?locale=fi Tiedoksi ettei tämä minun kannanotto ole vittuilua eikä negatiivista arvostelua, päinvastoin. Hienoa että tällaistakin kuvausta ja varsinkin ammattitaitoa arvostetaan kunnolla.
Vs: Päivän =) Onnea valokuvataiteilijalle ! No nyt varmaan joku pian kertoo meille olevansa (ihan ite) paaaljon "fiksumpi" kuin tuo sälli ja että tuo kuva on oikeasti ihan arvoton ja omansa paljon parempia jne jne ... Tässä katkeruuden kyllästämässä maassa kun ollaan aina niin pohjattoman kateellisia. Joku voisi nimittää sellaista joksikin muuksi kuin "fiksuudeksi" ...
Vs: Päivän =) malttaisit kuitenkin odottaa että joku todella tekisi niin ja sitten vasta ripittäisit meitä tuosta "synnistä"
Vs: Päivän =) Mielestäni tuo on oikein hieno kuva ja hyvä jos jollain on varaa maksaa hienosta taiteesta. Itseasiassa tuo on aivan helvetin hieno kuva ja tämä ei ole vitsi vaikka ketjussa temmelletäänkin.