Vs: Päivän =) No muistan hämärästi tuon Leinosen kolikkoautomaatin,mun mielestä vedetty hienosti tähän päivään. - Kun se ajatus markkinataloustaiteesta tuntui kammottavalta niin nythän tuo on arkipäivää tommonen pörssisysteemi - eli asian arvo tulee sen suosituimmuudesta
Vs: Päivän =) Päivän ilonen asia: Huomenna vaihtuu 40D runko 5D runkoon Rajalassa väliraha 320€ ei kauheen paha väliraha.
Vs: Päivän =) Mun isäni oli aina täynnä pyhää vihaa, kun myyjä käytti argumenttia "näitä on paljon mennyt". Hän kun piti sitä selvänä merkkinä myyntiartikkelin huonoudesta. Muta tässähän oikeastaan hyvyys määritellään suosijoiden taloudellisella tilalla. Mitä rikkaampi mesenaatti, sitä laadukkaampi tuote.
Vs: Päivän =) Hei, meillä on superfiksu poliisijohtaja! Keksinyt, että rikollisuus pitää kieltää lailla! Voi juku! Miten kukaan ei ole aikaisemmin tullut tuota ajatelleeksi! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040 ... 2_uu.shtml"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040315408192_uu.shtml
Vs: Päivän =) Onneksi Suomessa ei ole virallisesti tullut leimatuksi rikolliseksi ilman että on henkilökohtaisesti tehnyt rikoksen. Vaikka noi mopopojat kieltämättä on vähän häilyvällä rajalla...
Vs: Päivän =) Kyllä sitä tuntee itsensä vanhaksi! (Onneksi myös viisaaksi, hetkittäin...) Nytkään ei suuremmin innosta, vaikka oikein kirjeellä kerrottiin, että olisi mahdollisuus osallistua, ettepä arvaakaan mihin: <SIZE size="5"]<SIZE size="4"]Kuunatsinaamariarvontaan!</SIZE></SIZE> Hetken (aika lyhyen) harkittuani päätin, että enpä tuohonkaan kulkueeseen osallistu. Voisihan tuo kuunatsinaamari toki tuoda piristystä parisuhteeseen.... mutta olkoon. Lainaus: "Näytös pidetään Helsingissä 5.5.2012 klo 1600-1830, paikkana Kino K-13. Näytöksen yhteydessä arvotaan Timo Vuorensolan toimesta yksi kappale elokuvassa käytettyjä kuunatsinaamareita kaikkien paikalle saapujien kesken! Vekottimen mukana aitoustodistus. "
Vs: Päivän =) "Kuunatsi" on tyystin epäkorrekti ilmaus. Tulee sanoa "ystävämme Kuusta". Epäkorrekteista ilmauksista kirjoitti m. päivän Kirkko ja Kaupunki. Lehden kaupunginosakehitysartikkelin mukaan segregaatio sanakin alkaa joidenkin mielestä olla sekin epäkorrekti. Mutta hyvää pääsiäisen aikaa kaikille! T. K.
Vs: Päivän =) Tänne tää kuuluu...meni ensiksi väärin päin. Mutta aito teatterilainen näkee kaksi namaa kaikenaikaa. Kaksi kuvaani valittu pohjanmaan valokuvanäyttelyyn ensi kesäkuussa sanomataloon. Hyvä minä...heh.
Vs: Päivän =) Kuunatseista tulikin mieleen, että jossain kaapissa lienee vielä mun vanha Nasan lentohaalari astronauttiajoilta... Pitääkin kaivaa esille, se on aina tehnyt emäntään vaikutuksen. Ja varsinkin noihin marsilaisiin. .
Vs: Päivän =) Amerikkalaisten hulluus se yllättää aina vain: http://www.hs.fi/ulkomaat/New+Yorkin+kouluissa+enn%C3%A4tyspitk%C3%A4+lista+kielletyist%C3%A4+sanoista/a1305558759194
Vs: Päivän =) Tämähän on ku täällä suomessa/kameralaukussa. Kieli keskelle suutta ja kohti uusia nöyryytyksiä. Hassua kun ei asioiden oikeilla nimillä saa enään puhua?