Vs: Päivän =) On mukava tietää joku, joka tietää jonkun, joka tietää joitakuita.... Taidetaan saada valokuvia seinille. - Kiitos Jukka
Vs: Päivän =) Loppu häämöttää, tänään kävin Kelassa pistämässä paperit vetämään eläkkeelle lähtöön, vielä 2 kk töitä ja kesäloma. Melkein tasan 42 v. tulee täyteen työelämässä.
Vs: Päivän =) Luulen, että keksin syyn, miksi mv rullafilkat kehittyy epätasaisesti mutta diat ei vaikka samassa tankissa kehitän kummatkin: olen lorotellut liikaa mv kehitettä pullosta. Niin täynnä, ettei litku vaihdu! Kokeilen seuraavaksi samalla puolella litralla mv:tkin
Vs: Päivän =) Nonniii. Töistä kotiuduttu ja seuraavan kerran torstaina! Ihan piti lasillinen lorauttaa kippoon ja siinnyttelen kunnes alkaa nukuttaa.
Vs: Päivän =) Jallu sai TM- testissä kolme tähteä..... Muu porukka on käynyt influenssan koko setin läpi - näyttäisi siltä että itse oikaisin äänen käheytymisestä nuhaan.
Vs: Päivän =) JEES! Vika löytyi. Tämmöstä se on, kun menee kokeilemaan kaiken maailman uutuushömpötyksiä. Rodinalilla tuli aina sekoitettua oikea määrä, tätä lientä vaan lorotellu pullosta varmasti riittävästi . Nyt on merkki kehitepullon kyljessä.