Vs: Päivän =) Niin no, kuten sanottu, Mäkkipuolen kanssa ei tarvitse ihan joka vuosi ostaa uutta myllyä Muuten, noin 6-7 vuoden kokemuksella ei ole ollut mitään ihmeempiä ongelmia ulkoisten laitteiden tai softien kanssa. Ok, joku lelusofta ei ole ollut Ompulle tehty, mutta eipä niitä ohjelmia ole työntekoon tarkoitettukaan.
Vs: Päivän =) Näinhän se on. Omppu on nimenomaan raudankoville ammattilaisille suunattu, ei mikään trendipelleily, kuten pc:t ;-)
Vs: Päivän =) Trendikkäitä??? Ja minä kun olen aina luullut, että pc:den ostajakuntaa ovat a) kyberajan kotinikkarit ja b) työaikkaansa turvaavat atk-tukihenkilöt.
Vs: Päivän =) Näin on, Omppuun ei saisi kuin Ompun oman, joka on kilpailukykyinen 125e:n hinnallaan. Mutta sikasiisti! Omppuja ei tosiaan ole varaa päivittää kovin usein. Tosin minulla ei ole varaa päivittää pc:täkään ;-D
Vs: Päivän =) Niitä atk-ammattilaisia löytyy paljon omppumaailmassa, aloilta joissa on isolti luovuttu kalliista omppusysteemistä. Kuten kirjapainoala. PC:tä ostaa ihan tavalliset ihmiset, omppuja varakkaat muoti-ihmiset. Ja muusikot.
Vs: Päivän =) Mun vitsini oli parempi, koitas vähän skarpata. Ja mitäs sä näihin kirjoittelet mukahauskojasi, kun haluaisit kieltää nipona koko juonteet?
Vs: Päivän =) Kohta tonne kylmään kuvaamaan ruuhkia ja kaikkea kun on tehtävä annettu ja maksettukin.
Vs: Päivän =) 3 hautajaiskuvauksen, yhden hääkuvauksen ja yhden rippikuvauksen kuvat valmiina T Jukka
Vs: Päivän =) Joo, kerran mäkin näin hesassa yhellä tyypillä keskustan (kalliissa) kahvilassa Mäkki-koneen. En tiedä oliko se muusikko, mutta näytti tosi varakkaalta. Mut hei, kyl säkin tiedät: ne on just kato niitä muoti-ihmisiä. Onneksi sillä oli Mäkki että tunnistin sen..
Vs: Päivän =) Hki-Jkl, ja ehjänä kotona. Tampereen kautta, sillä Lahden tielle ei päässyt. Hitausennätys, 6 tuntia. kapa