Vs: Päivän =) Verkkokauppa.com on aika ilonaihe pienine postituskuluineen. Viitsii tilata vähän vähempikin kerrallaan.
Vs: Päivän =) Toinen ilonaihe on tuo mitä tuli. Nikkorin 24-120/4 vaikuttaa riittävän hyvältä. 24 mm täydellä aukolla piirtää hyvin, vinjetoi ihan nurkista, 120 mm aukolla 4 piirtää myös hyvin ja tarkentaa juuri siihen, mihin tarkennuksen osoittaa. Riittää mulle. T Jukka
Vs: Päivän =) Hyyvä, aijemmat saman polttovälialueen vitsit ovatkin olleet aika kalliita, sellaisiksi, vai miten sen sanoisi?
Vs: Päivän =) Hyyvä, jos tuo spitfire on se spiifire, mitä luulen ja toivon sen olevan. Aiemmat liidokit ovatkin olleet lähinnä kallis vitsi. T Jukka
Vs: Päivän =) Sä oot niin lutunen maripaita-katkeruudessasi. ;-) Mutta voin lohduttaa: kirjat lentävät huonosti, kuten tarkkasilmäinen olisi saattanut huomata -mutta onhan noita lentäviä Spittejäkin perheessä kaksi. ;-D
Vs: Päivän =) Kiitos arvostuksesta.... ;D Ihan kansalaisopistoa .... mulla ei työ yleensä tue harrastuksia, täytyy olla itsenäinen.
Vs: Päivän =) Miksi muuten ostit tuo kalliin nykyversion, jos aijemmat versiot, nykyisin halpalaarissa, ovat niin kamalan hyviä mielestäsi, että pitää oikein alkaa miuruttamaan? ;-D
Vs: Päivän =) Kauankohan amerikkalaisia on varaa päästää mihinkään? http://www.hs.fi/ulkomaat/Costa+Concordian+matkustajat+vaativat+miljoonakorvauksia/a1305554422108
Vs: Päivän =) Elämäni ensimmäisessä vaalitilaisuudessa Alvar Aallon suunnittelemassa A-salissa. Ulos asti jonoa, kun ei enää mahtunut sisään. Taidetta myytävänä, meni omanikin kaupaksi halvalla Lämminhenkinen tilaisuus, ja en kadu, että kakkosen kävin jo piirustamassa. Ensi kertaa porvaria äänestin. Ei kaduta sekään yhtään. kapa
Vs: Päivän =) http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/s320x320/21847_345903475766_4478816_n.jpg
Vs: Päivän =) Tuskin maltan odottaa... sain näin ihastuttavan viestin: "Hei rakas ystävä. Oma ilo tavata teidät, ja miten teet tänään? Nimeni on Zianab Omar Nkaje, yksi nuori tyttö 23 vuotta vanha, helppo menossa, rehellinen, huolehtiva, kohtelias, nöyrä, rakastava, rauhallinen ja etsimällä kypsä henkilö huumorintajuinen ja rakkautta, vaan näki sen tapa hauskaa, olen nähnyt profiilisi päällä selaamisen ja päätti ottaa sinuun yhteyttä. Minä kuten meidän olevan ystäviä. Ota yhteyttä minuun yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen, aion yksityiskohtia itsestäni sinulle minun vieressä vastata sinulle liian. Toivottavasti kuulla sinusta pikimmin. Kiitos ja ave mukava päivä."