Vs: Päivän =) Itte ajattelin huomen tehdä saman jutun kuin te arvon herrat. Toki koneen omalla levyllä on yli 200gt tilaa mut vois sitä silti levyiltä poistella ylimäärästä skeidaa ja mitä ei tarvitse.
Vs: Päivän =) Pipari ja brändytuikku kuulostaa muuten aika hyvältä idealta...Ties vaikka tulevia flunssia vastaan.
Vs: Päivän =) Sehän on suhteellista ... teillon niin kova taso että mikä vaan on vaikeaa, mulla on tämmöinen kova aloittelijataso niin yhden sormen säätömahdollisuus (kaikki näppäimet oikealla kädellä) tuntuu hyvältä idealta.... ja sekin että vielä aloittelevampi tyttäreni jaksaa ehkä opetella varmemmin kun kamera itsessään on helppokäyttöinen - mun olympuksesta hän ei löytänyt säätöjä... Taidan kyllä itsekin vaihtaa canoniin kunhan sopiva kopsahtaa naamaan.
Vs: Päivän =) Walt Disneyt oli mun lapsuudessa monelta luokkatoverilta pannassa. Liian väkivaltaisia jne... En sitten tiedä, nyt aikuisena kun katsoo niin onhan niissä jatkuvasti putoamisia, tappeluita yms. joista ei tapahdu mitään. Japanilaiset lasten piirretyt (animet) ovat kyllä sellaisia ettei tarvitse pelätä että ketään sattuu tai oppisi matkimalla piirrettyä tekemään jotakin mitä nyt ei ihan oikeassa elämässä voi tehdä... (nuorille koulu-tytöille suunnatut piirretyt (6-9v) ovat sitten eri... Ne joita länsimaalaiset nuoret aikuiset katsovat ja jollaiset monelle tulevat Anime-käsitteestä ensimmäisenä mieleen)
Vs: Päivän =) Otan osaa, itse olen valinnut pienen mutta pippurisen , sellaisen jota tarttee maanitella ensaluksi, siten sitä remua piisaa pitempäänkin.
Vs: Päivän =) Toimii varmaan tuokin. Lisää vielä vähän aurajuustoa. Mallasviski ja piparit ovat olleet tarinan mukaan Tove Janssonin suosikki, joita tarjoiltiin hänen näyttelyidensä avajaisissa ja kirjojen julkistus tilaisuuksissa.
Vs: Päivän =) Innovaatioyliopisto vs opettajankoulutus : pistaasitähti vs makaronienkeli Ruoasta paljon iloa
Vs: Päivän =) Angulex@ älä sotke meitsiä opettajiin/koulutukseen, kiville menee Aiheeseen: Homman järkevyydestä saa/voi olla montaa mieltä, mutta mulla hikos kämmenet pelkästä katsomisesta Pyöräilyä
Vs: Päivän =) Äh, eimenyttaaskaan ymmärretty. Jotenkin tuossa otettiin kantaa opettajankoululukseen? Mutta ei se mitään. K.
Vs: Päivän =) Vanha totuus: Joka osaa, se tekee. Joka ei osaa, se opettaa. Jos ei osaa edes opettaa, ryhtyy opettajien kouluttajaksi.