Vs: Päivän =) Juu, toki armeija tukee virkakoneiston rikoksia viimeiseen saakka? Itse olen kuullut että virkamiehiä saa toreilla luotia niskaan aika taajaan väärinkäytöksistä tuomittuina...
Vs: Päivän =) Onneksi eurokriisi ja lama ei vaadi Eduskuntaa mihinkään. Hyvää lomaa vaan, olette taatusti ansaineet 6 viikon laiskottelunne, ja sitä juurinostettua palkkaakin pitää joskus päästä tuhlaamaan...
Vs: Päivän =) Niin, sen "ylepakkoveron" (vaimikäsenyoli) synnyttäminen oli niin tuskallista ja voimia kuluttavaa, että tommonen vaatimaton loma tuli just oikeeseen paikkaan ;]
Vs: Päivän =) Juu loppuupahan se tv-lupatarkastajan uunotus Öööö...eeeiii se mun töllö oo, kaveri toi korjattavaks....varmaan joku konkka sökönä...
Vs: Päivän =) Onneksi tämä vaalentava lumi sulaa ja huomisaamusta jo alkaa sataa, pysyy pimeämpänä eikä turhaan valostu.
Vs: Päivän =) Ei olla hommattu joulukuusta, mutta koirankusetuslenkillä poimin kotipolulta maljakollisen pajunkissoja joulupöytään. kapa
Vs: Päivän =) Näin on, neljä puseroa syötin niille, joten voin alkaa vastaanottamaan norjalaisia pusakoita joulunpaketteina ;-) Ja antajat saavat kivan ostokokemuksen ;-D